Gå til innhold

PCOS mellomblødninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått påvist PCOS da jeg ikke har hatt mens på 6 mnd. 
Gått på metformin i 2 uker nå. 
De siste dagene har jeg opplevd en liten blødning. Ikke mye som kommer, men er en blødning. Noen som vet hvorfor dette kommer? Eller har erfaringer med det samme? 

Anonymkode: 2fb28...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går du på p-piller siden du kaller det en mellomblødning?

Anonymkode: 79f3f...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Går du på p-piller siden du kaller det en mellomblødning?

Anonymkode: 79f3f...0ba

Nei:) Kanskje ikke riktig å si mellomblødning. Er en liten blødning / brun utflod er vel riktig å si. 

Anonymkode: 2fb28...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pcos og dette skjer noen ganger i året.. ofte etter en brå og litt hard fysisk anstrengelse. Som å spurte eller aktiviteter der jeg løfter tungt og bøyer meg mye.

Jeg har også bakovervendt livmor, slik at av og til kan det være rester av gammelt blod som blander seg med utflod.

Tidvis har jeg lettblødlige slimhinner har gyn.spes sagt, men da blør jeg rødt blod 

Hender også at cyster på eggstokkene sprekker. Det gjør vondt, svir og noe slags press, kan blø etter det.

Kan også blø etter sex.

Har begynt å ta berberine og kjenner at positive ting skjer med kroppen min. Har ikke hatt kontroll over egen kropp siden jeg var 11 år og hormonene ble herre og hersker.

Anonymkode: 28b1a...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har pcos og dette skjer noen ganger i året.. ofte etter en brå og litt hard fysisk anstrengelse. Som å spurte eller aktiviteter der jeg løfter tungt og bøyer meg mye.

Jeg har også bakovervendt livmor, slik at av og til kan det være rester av gammelt blod som blander seg med utflod.

Tidvis har jeg lettblødlige slimhinner har gyn.spes sagt, men da blør jeg rødt blod 

Hender også at cyster på eggstokkene sprekker. Det gjør vondt, svir og noe slags press, kan blø etter det.

Kan også blø etter sex.

Har begynt å ta berberine og kjenner at positive ting skjer med kroppen min. Har ikke hatt kontroll over egen kropp siden jeg var 11 år og hormonene ble herre og hersker.

Anonymkode: 28b1a...2ee

Takk for svar😊

Anonymkode: 2fb28...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pcos før, og hadde ofte små blødninger / brunt utflod et par dager. Irriterende. Aldri menstruasjon. Ikke på flere år. 

Anonymkode: f94a8...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde pcos før, og hadde ofte små blødninger / brunt utflod et par dager. Irriterende. Aldri menstruasjon. Ikke på flere år. 

Anonymkode: f94a8...57a

Du sier hadde pcos. Hvordan ble du kvitt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amra2023 skrev (9 timer siden):

Du sier hadde pcos. Hvordan ble du kvitt?

 

Etter jeg fikk barn ble alt helt vanlig. Skal sies at jeg ikke har hatt uønsket hårvekst eller overvekt. Med ingen mens og masse cyster. Etter IVF og et barn, normaliserte alt seg og jeg fikk tre til uten hjelp. 

Anonymkode: f94a8...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...