Gå til innhold

Hvor er det kjekke menn egt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på tinder, finner ingenting i min standard, var også ute i skien, men finner heller ikke kjempe kjekke menn der, hvor gjemmer de seg? 

Anonymkode: 84108...c8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ZarahSweet

Hva er standarden din? Og har du kun «kjekk» som preferanse?

Hva med personlighet, energi, interesser, livssyn, samtalepartner, elsker, partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (1 time siden):

Hva er standarden din? Og har du kun «kjekk» som preferanse?

Hva med personlighet, energi, interesser, livssyn, samtalepartner, elsker, partner?

Det må være noen jeg kan våkne til å tenke «han der er så kjekk» han må ta vare på seg selv, sunn livsstil osv, er ikke sånn at de må være 10/10, men noen jeg synes er kjekk. Vært på tinder og det er ingen fine jeg synes der, veldig utvokst skjegg/ustelte. Jeg synes ikke det er min stil/standard. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært på tinder, finner ingenting i min standard, var også ute i skien, men finner heller ikke kjempe kjekke menn der, hvor gjemmer de seg? 

Du finner ingen kjekke menn pp Tinder, eller du matcher ikke med de kjekke mennene på Tinder?

Anonymkode: 5e4c2...821

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du finner ingen kjekke menn pp Tinder, eller du matcher ikke med de kjekke mennene på Tinder?

Finner ingen kjekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finner ingen kjekke. 

Da tenker jeg at du må gå litt i deg selv. Det finnes massevis av kjekke menn på Tinder, garantert noen over ditt nivå også.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da tenker jeg at du må gå litt i deg selv. Det finnes massevis av kjekke menn på Tinder, garantert noen over ditt nivå også.

Kan være at du synes en er kjekk bare de har blondt hår og blå øyner, men det gjør ikke jeg, jeg liker fine ansiktstrekk, er ikke så opptatt av øynefarger og slik, har alltid hørt jeg har bra smak i menn, men på tinder er det ingen kjekke. For 4-6 år siden var det veldig mange fine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du så sikker på at du matcher deres standard da? Du høres temmelig grunn ut.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må desverre leve manuel versjonen av verden, der du må lete uansett hvor lenge det tar, etter din mann. 

Men kan jo hende du kan dra til steder hvor det er over gjennomsnittlig forfengelighet, for der vil kanskje utvalget av dem som er som deg, naturlig tiltrekkes og oppholde seg i et større antal?

Dra til Hollywood eller noe.

Anonymkode: 37ff8...503

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg ønsker konkrete eksempel på hva en såkalt "kjekk" mann er her. Dette var forøvrig litt an en tråd. er TS fortsatt tenåring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan være at du synes en er kjekk bare de har blondt hår og blå øyner, men det gjør ikke jeg, jeg liker fine ansiktstrekk, er ikke så opptatt av øynefarger og slik, har alltid hørt jeg har bra smak i menn, men på tinder er det ingen kjekke.  4-6 år siden var det veldig mange fine. 

De kjekke mennene du så for 4-6 år siden er nok i forhold med noen i sin egen league idag. Husk at bare fordi du får ligge med de kjekkeste er det ikke sikkert du når opp til deres standard når det kommer til kjærestemateriale. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan være at du synes en er kjekk bare de har blondt hår og blå øyner, men det gjør ikke jeg, jeg liker fine ansiktstrekk, er ikke så opptatt av øynefarger og slik, har alltid hørt jeg har bra smak i menn, men på tinder er det ingen kjekke. For 4-6 år siden var det veldig mange fine. 

De er blitt eldre og ikke så kjekke lenger? Over en viss alder så er ingen av oss så flotte som vi var en gang. Det er bare helt naturlig.

Anonymkode: b980e...b71

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blir selv deprimert av tinder, så mye stygge menn 🥲

Anonymkode: 3b843...a97

Det viktigste er å ikke ha stygg personlighet.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjekke menn er opptatte. 

Du kan finne oss i fritidssysler, men der faller du helt igjennom, de krever skills. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Blir selv deprimert av tinder, så mye stygge menn 🥲

Anonymkode: 3b843...a97

Vil heller ha en "stygg" mann med fantastisk personlighet, enn en kjekk mann med ræva personlighet 😄 Også betyr utstråling en god del også 😊 

Når det er sagt, så er det jo veldig forskjellig hva damer synes er kjekke mannfolk 😊 Jeg har hatt en tendens til å falle for menn som kanskje ikke er de kjekkeste, men som har god utstråling og flott personlighet 😍 Da blir mannen fort veldig, veldig kjekk i mine øyne 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får poste bilde av menn du syns er kjekke, så vi får et innblikk av hva du mener, for det du skriver her er veldig vagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 11.37):

Du må desverre leve manuel versjonen av verden, der du må lete uansett hvor lenge det tar, etter din mann. 

Men kan jo hende du kan dra til steder hvor det er over gjennomsnittlig forfengelighet, for der vil kanskje utvalget av dem som er som deg, naturlig tiltrekkes og oppholde seg i et større antal?

Dra til Hollywood eller noe.

Anonymkode: 37ff8...503

Jeg fant drømmemannen på Tinder

Anonymkode: fac47...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...