Gå til innhold

Tinder når man har blitt seksuelt trakassert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel kvinne og håper å finne en bra fyr. Så jeg har laget profil på tinder siden det tydeligvis ikke er single rundt enhver sving her jeg bor. 😅

Men, så kommer problemet. Jeg har tidligere blitt seksuelt trakassert av en mann, over flere år, der jeg endelig har klart å få han til å slutte for et par måneder siden. Så jeg er livredd for at han skal se at jeg er på tinder, og da starte igjen. Derfor har jeg ikke bilder av meg på profilen, noe som selvsagt gjør det vanskeligere for meg å finne de som er bra. Men jeg har virkelig ikke lyst å risikere å "aktivere" han som har trakassert meg igjen. Han har barn i mitt barns klasse, så av hensyn til barnet er det ikke aktuelt å anmelde eller "oute" han, så jeg har håndtert han selv, men truet han med anmeldelser. (Vi har aldri hatt en kjæresterelasjon eller noe slikt, kun "foreldre i samme klasse"- relasjon) 

Har noen tips til hva jeg kan gjøre for likevel å øke mine sjanser til å finne bra menn? Så vidt jeg kan se, kan man ikke sende bilder på tinder, og jeg har ikke lyst å legge til på snapp eller messenger, alle som sender meg melding, så de kan se hvordan jeg ser ut osv. Jeg vil gjerne sile litt før det. (Hele situasjonen med langvarig trakassering har gjort meg litt mer tilbakeholden på å gi for mye info til "aller og enhver", og jeg vil gjerne føle meg litt mer "kjent" med personen før jeg da deler bilder) Jeg er ikke komfortabel med å skrive noe om hvorfor jeg ikke deler bilder hverken på bio eller veldig kjapt i meldinger. Det påvirker meg ikke i et forhold, jeg har akkurat like stor tillit som før, finnes ikke sjalu eller mistroisk, eller går rundt og tenker på trakasseringen i det daglige, så jeg ønsker ikke at det skal være fokus. Jeg ønsker heller ikke, av hensyn til barnet hans, at det skal være så åpen info heller, selv om jeg selvsagt ikke hadde sagt hvem det gjaldt. Det er noe jeg kunne fortalt de jeg evt traff på date, men ikke "alle og enhver" føler jeg. (Og selvsagt ikke hvem det gjaldt) 

Har noen tips til hva jeg bør gjøre? (Jeg bor forøvrig i en liten bygd der alle kjenner alle, så sier jeg for mye, kan det fort bli gjennomsiktig hvem det gjelder. Og som sagt vil jeg verne dette barnet for alt jeg kan)

Anonymkode: 5fd2d...df3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha bilder på profilen og sveipe inkognito, da kan kun de du har lika sett profilen din, mulig du må kjøpe et abo for å få funksjonen.

Anonymkode: 64069...07d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...