AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Er du noen som kan anbefale hundetrener el adferdskonsulent i Oslo/Asker/Bærum/Drammens området? Det finnes jo ikke akkurat noen tripadvisor for hundetrenere... Problemstillingen er helt konkret gjeting av bil/sykkel. Voksen border collie som er relativt ny i huset. Det var en overraskelse at denne uvanen oppstå med såpass intensitet i denne alderen. Om det var slik allerede hadde jeg nok ikke tatt over hunden, men prøver å jobbe med det. Anonymkode: 22693...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du noen som kan anbefale hundetrener el adferdskonsulent i Oslo/Asker/Bærum/Drammens området? Det finnes jo ikke akkurat noen tripadvisor for hundetrenere... Problemstillingen er helt konkret gjeting av bil/sykkel. Voksen border collie som er relativt ny i huset. Det var en overraskelse at denne uvanen oppstå med såpass intensitet i denne alderen. Om det var slik allerede hadde jeg nok ikke tatt over hunden, men prøver å jobbe med det. Anonymkode: 22693...5c3 Eikra hundetrening. Vet de har hjulpet flere BC-er med lignende problemer. Og de er ikke redd for å henvise videre om de tenker at noen andre er bedre 😊 Anonymkode: 90e74...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Eikra hundetrening. Vet de har hjulpet flere BC-er med lignende problemer. Og de er ikke redd for å henvise videre om de tenker at noen andre er bedre 😊 Anonymkode: 90e74...f01 Takk for tips! At profesjonelle ser sine egne begrensninger og kan henvise videre tenker jeg alltid er et veldig godt tegn. Anonymkode: 22693...5c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. september 2024 #4 Del Skrevet 7. september 2024 Du kan se om du finner noen nær deg på denne listen. https://hunomhund.no/trenere-atferdskonsulenter/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 7. september 2024 #5 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg har vært på flere kurs hos GoodDog og vært veldig fornøyd, vet at flere av trenerne deres også jobber én til én. Vet ikke om noen av dem har spesifikk erfaring med border collier og uønsket gjeting, men det går jo an å høre. De driver i hvert fall belønningsbasert trening, uten bruk av straff. Jeg har også vært godt fornøyd med Raptus, hun var hjemme hos oss noen ganger i valpetiden for å hjelpe med noen problemer vi hadde. Veldig hyggelig, og virker erfaren og kunnskapsrik, men er usikker på hvor hun holder til akkurat nå og hvorvidt hun har ledige timer. Hun driver også belønningsbasert trening. Utenom disse har jeg hørt positive ting om Dyreatferdssenteret, men ikke brukt dem selv. Tror også at CATCH skal være flinke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #6 Del Skrevet 7. september 2024 Vulpes skrev (1 minutt siden): Jeg har vært på flere kurs hos GoodDog og vært veldig fornøyd, vet at flere av trenerne deres også jobber én til én. Vet ikke om noen av dem har spesifikk erfaring med border collier og uønsket gjeting, men det går jo an å høre. De driver i hvert fall belønningsbasert trening, uten bruk av straff. Jeg har også vært godt fornøyd med Raptus, hun var hjemme hos oss noen ganger i valpetiden for å hjelpe med noen problemer vi hadde. Veldig hyggelig, og virker erfaren og kunnskapsrik, men er usikker på hvor hun holder til akkurat nå og hvorvidt hun har ledige timer. Hun driver også belønningsbasert trening. Utenom disse har jeg hørt positive ting om Dyreatferdssenteret, men ikke brukt dem selv. Tror også at CATCH skal være flinke? Takk for mange forslag! Dyreatferdssenteret har jeg sett på, kan virke aktuelt. Anonymkode: 22693...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå