Gå til innhold

Første melding på Tinder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man egt skrive om som første melding på Tinder? Blir det ikke kjedelig med samme «Hei, hvordan var dagen/helgen»? Spesielt om man skal chatte med en jente, som sikkert for dette spørsmålet daglig?

Synes sjekkereplikker er kleint, og er heller ingenting å hente fra en tom bio... bildene er er også helt standard typ selfie i speilet og vin i hånda.

Anonymkode: b5b42...68d

Skrevet

Her har det vel stort sett gått i "hei". (Meldinger jeg har mottatt) Litt kjedelig start ja. Men sjekkereplikker ser jeg på som helt teit start for å være ærlig. 

Hadde nok likt bedre "hei, har du lyst å bli litt bedre kjent? "  eller "hei, jeg heter xx, kunne veldig godt tenkt meg å vite litt mer om deg. Jeg er en person som ditt og datt" f.eks

Da hadde jeg visst at du faktisk var interessert i mer enn å bare si hei. Er nemlig mange av de, som bare skriver hei, og så blir det aldri noe mer enn et svar på mitt svar, og så blir det dødt.(Jeg er kvinne, på jakt etter mann) 

Anonymkode: eec94...246

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva skal man egt skrive om som første melding på Tinder? Blir det ikke kjedelig med samme «Hei, hvordan var dagen/helgen»? Spesielt om man skal chatte med en jente, som sikkert for dette spørsmålet daglig?

Synes sjekkereplikker er kleint, og er heller ingenting å hente fra en tom bio... bildene er er også helt standard typ selfie i speilet og vin i hånda.

Anonymkode: b5b42...68d

Skriv en funfakt om deg da?

Eller spør henne hva som er hennes favorittvin?

Skrevet

De beste meldingene jeg fikk var ofte sentrert rundt noe jeg enten hadde skrevet i bio eller fra ett av bildene. «Oi, er det en fallskjermdrakt du har på deg? Uvanlig kledelig var den! 💯👏🏻👏🏻» eller «Det ser ut som at du har vært i Andorra, stemmer det? 🤩», noe som viser at du har lest det hun har skrevet og faktisk sett på bildene. Eventuelt liker jeg faktisk de litt sånn copy paste meldingene, så lenge de viser humor. «Du har nå fått adgang til Petters back stage, velg din raider: 1) Vin og jordbær i parken. 2) Introvertens drøm: kino! 3) Sitte på benken utenfor Stortinget og spille politikerbingo.»

Noe sånt 😅

• Liker 2
Skrevet
KaraThrace skrev (9 minutter siden):

De beste meldingene jeg fikk var ofte sentrert rundt noe jeg enten hadde skrevet i bio eller fra ett av bildene. «Oi, er det en fallskjermdrakt du har på deg? Uvanlig kledelig var den! 💯👏🏻👏🏻» eller «Det ser ut som at du har vært i Andorra, stemmer det? 🤩», noe som viser at du har lest det hun har skrevet og faktisk sett på bildene. Eventuelt liker jeg faktisk de litt sånn copy paste meldingene, så lenge de viser humor. «Du har nå fått adgang til Petters back stage, velg din raider: 1) Vin og jordbær i parken. 2) Introvertens drøm: kino! 3) Sitte på benken utenfor Stortinget og spille politikerbingo.»

Noe sånt 😅

Den siste der, med "du har nå fått tilgang til Petters back stage" ville ikke jeg anbefalt. 🤣Det hadde vært skikkelig No-go for meg, hadde syntes det var utrolig kleint og tåpelig, og hadde blitt null svar videre fra meg på den. Samlebåndsoppførsel premieres ikke her, og slike meldinger hadde gitt meg inntrykk av at han er en som holder på med mange av gangen. 

Så slike type samlebåndsmeldinger tror jeg kan slå ut ganske dårlig også🙊

Anonymkode: eec94...246

• Liker 1
Skrevet

"Hei. Jeg så profilen din, og tenkte at du virket som en jente det ville være interessant å bli kjent med." Og så kanskje skrive litt kort om hvorfor du syntes hun virket interessant.

Anonymkode: 94362...fd7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...