Gå til innhold

Hva synes dere om lysmansjettene jeg har laget?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nederst på denne siden ser dere de. Tror dere det blir bra med disse lysestakene med mansettene, telys i grupper på 3 i de stakene ved siden av også blir det noen avlange blomsterdekorasjoner med champagnefargede roser, hjerteranker og biiiiiittelitt brudeslør kanskje (mamma skal lage det og sier det blir pent, men jeg vet ikke. Hun er proff dekoratør, jeg IKKE..hehe) Blir liksom god spredning på alt dette her da :)

Vært MYE jobb å lage 8 stk sånne mansjetter, men tror det blir fint :)

Hmmm..innlegget ble visst flyttet til Hobby. La det ut på Bryllup. Dette gjelder altså bordpynt til bryllupet mitt :)

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

De var kjempefine! Men vil bare si at hvis det blir for mye arbeid for deg, kan du kjøpe helt like på Nille. 10 kr stykk tror jeg. Kan jo bli dyrt hvis du skal ha mange selvfølgelig, men bare et tips

Skrevet
De var kjempefine! Men vil bare si at hvis det blir for mye arbeid for deg, kan du kjøpe helt like på Nille. 10 kr stykk tror jeg. Kan jo bli dyrt hvis du skal ha mange selvfølgelig, men bare et tips

Nix, var og så der, og de har ikke med vanlige perler. Det var der jeg fikk ideen :) De har med røde, blå og gjennomsiktige plastperler som var kjempestygge :(

Skrevet

De var nydelige, og absolutt anvendelige til andre anledninger senere. :)

Skrevet

Jeg er så forelska i de mansjettene. :hjerter_rundt:

Måtte bare inn en gang til og si det. :ler:

Skrevet

De var innmari fine, men jeg har sett slike både på Bohus og på Skeidar, med helt vanlige perler......................

Skrevet

Utruleg lekre! Kjekt å lage pynten sin sjølv!!

Skrevet

Kjempefine :) ! Syns alt jeg så på siden din var fint jeg! Kjempesøte brudepikekjoler :) .

Skrevet

Veldig fine, jeg tror jeg også vil prøve å lage noen sånne ;)

Skrevet

Kjempefine. Kan du spandere en oppskrift på oss, vær så snill? :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...