Gjest winterchild Skrevet 5. oktober #61 Del Skrevet 5. oktober (endret) Mordet i Lillehammer av Mossad Endret 5. oktober av winterchild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #62 Del Skrevet 5. oktober Utenom svartedauden, vil nok dessverre den moderne tids nedbygging av norsk natur kunne ende opp med å bli noe av det værste nasjonen vil oppleve. For det innebærer å ødelegge eksistensgrunnlaget vårt. Anonymkode: 1fc81...3a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #63 Del Skrevet 11. oktober winterchild skrev (På 5.10.2024 den 21.57): Mordet i Lillehammer av Mossad Av alle ting….??? Ikke skyting fra en villmann på en nattklubb for homofile? Svartedauden? Knivstikking av barn? Vold utøvd AV barn MOT barn på skoler rundt om i landet? Why..? Anonymkode: c4ebe...11c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober #64 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Av alle ting….??? Ikke skyting fra en villmann på en nattklubb for homofile? Svartedauden? Knivstikking av barn? Vold utøvd AV barn MOT barn på skoler rundt om i landet? Why..? Anonymkode: c4ebe...11c Det är kanske inte det värsta värsta VÄRSTA som har skett i Norge, men att Mossad (en statlig organisation) tror att de kan gå emot den norska loven och avrätta en person de har identifierat (vilket ju såklart också var fel) som terrorist är så oerhört sjukt att man blir mörkrädd. Mossad tror de står över allt. Jag hade personligen aldrig ens hört om detta fallet innan jag läste en bok om terrordådet o Munchen. Vet inte om det är för att jag är svensk men personligen verkar det ju som att det har tystats ned? Hela saken är helt sjuk. Att en statlig organisation tror att de kan göra så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 11. oktober #65 Del Skrevet 11. oktober Stortinget. Innvandring. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #66 Del Skrevet 11. oktober Nedbygging og ødeleggelse av natur, innvandring, strømpolitikken og mangel på boligpolitikk. Anonymkode: 3abd9...a3e 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #67 Del Skrevet 11. oktober Jonas Gahr Støren og Gro Harlem Brundtland Anonymkode: 4a980...0d9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #68 Del Skrevet 11. oktober winterchild skrev (34 minutter siden): Det är kanske inte det värsta värsta VÄRSTA som har skett i Norge, men att Mossad (en statlig organisation) tror att de kan gå emot den norska loven och avrätta en person de har identifierat (vilket ju såklart också var fel) som terrorist är så oerhört sjukt att man blir mörkrädd. Mossad tror de står över allt. Jag hade personligen aldrig ens hört om detta fallet innan jag läste en bok om terrordådet o Munchen. Vet inte om det är för att jag är svensk men personligen verkar det ju som att det har tystats ned? Hela saken är helt sjuk. Att en statlig organisation tror att de kan göra så. Jeg hørte om saken og var for ung til å få det med meg i sanntid, men den er ikke neddysset egentlig nei. Det er vel bare så lenge siden at det er noe som gikk i glemmeboka tror jeg. Forøvrig helt enig med deg i at staten Israel ikke har noen rett til å bedrive spionasje eller regelrett henrettelse her i Norge. Det ser jeg på som et skikkelig overtramp mot vårt folk. De slapp alt for lett unna. Synes straffene i Norge er for milde men etter å ha satt meg litt (overfladisk) inn i det skjønner jeg det som at vi har begrensede ressurser på rettsforfølgelse (til tross for hva alle tror...), blant annet. Synes det er verre med disse kriminelle gjengene som nå infiltrerer norske gater og forskitner folket med narkotika, våpner og gjengmiljø. En forferdelig utvikling. Anonymkode: c4ebe...11c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober #69 Del Skrevet 11. oktober (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg hørte om saken og var for ung til å få det med meg i sanntid, men den er ikke neddysset egentlig nei. Det er vel bare så lenge siden at det er noe som gikk i glemmeboka tror jeg. Forøvrig helt enig med deg i at staten Israel ikke har noen rett til å bedrive spionasje eller regelrett henrettelse her i Norge. Det ser jeg på som et skikkelig overtramp mot vårt folk. De slapp alt for lett unna. Synes straffene i Norge er for milde men etter å ha satt meg litt (overfladisk) inn i det skjønner jeg det som at vi har begrensede ressurser på rettsforfølgelse (til tross for hva alle tror...), blant annet. Synes det er verre med disse kriminelle gjengene som nå infiltrerer norske gater og forskitner folket med narkotika, våpner og gjengmiljø. En forferdelig utvikling. Anonymkode: c4ebe...11c Absolut, som svensk kan jag verkligen säga att kriminella gäng är förfärligt.. det finns mycket sjukt i denna världen 😕 håller med om att straffen i Norge (och övriga Skandinavien) är alldeles för milda, blir faktiskt lite galen när jag tänker på hur milda de är 💔 Endret 11. oktober av winterchild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #70 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 5.07): Umulig å vite samt hvilken standard? Kristningen av Norge var et blodbad i ett samfunn som var bygd på makt og vold. Istidene de siste 500 millioner av år utryddet biologiske mangfoldet flere ganger. Vi har vært heldig således de siste tusen år at som andre påpeker så er det vel svartedauden og hungersårene før industrialiseringen som har vært værst for det moderne samfunnet. Anonymkode: e1c27...71a Kristningen i Noreg gjekk jo stort sett roleg for seg. Eit og anna vikingslag om makt osv, men sjølve kristninga i landet var mjuk. Anonymkode: 238f9...356 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #71 Del Skrevet 13. oktober At Harald Hardraade ikke ventet en måned med å dra på ferie til England. For et rike vi kunne ha blitt Anonymkode: 1f652...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #72 Del Skrevet 13. oktober Stemmerett til kvinner i 1913. Anonymkode: 9a657...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #73 Del Skrevet 13. oktober Utøya 2011 Anonymkode: 5d346...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober #74 Del Skrevet 18. oktober Det verste noen andre har påført oss eller som vi selv har påført oss, eller kanskje begge deler? I så fall mener jeg at covid vaksinene er en ille ting, om senskadene vil ta så mange liv som enkelte prognoser viser…? Men svartedauen var en mørk og fæl tid og jeg er glad jeg ikke levde da. Vanskelig å velge… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #75 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 10.01): All usikkerheten rundt covid. Lockdown eller ikke, kohorter, hjemmeskole, munnbind. Hva skulle man gjøre/ikke gjøre? Ble gal av det. Men svartedauden var selvfølgelig verre. Jeg bare relaterer meg mer til covid. Anonymkode: 349b9...d08 Man skulle tatt skremselspropagandaen med en klype salt 😊 Anonymkode: 4756b...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #76 Del Skrevet 18. oktober Jeg kan ikke skjønne at svaret kan være noe annet enn svartedauden. med kristningen av Norge på andre plass. Anonymkode: bd328...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #77 Del Skrevet 18. oktober I nyere tid ; massenedlegging av skoler i Innlandet! Anonymkode: 63c11...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober #78 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Man skulle tatt skremselspropagandaen med en klype salt 😊 Anonymkode: 4756b...cc5 Det som forundrer meg mest er hvorfor det var så mange som ikke tenkte litt selv? De bare fulgte bjellekua og strømmen og uten en tanke lot seg sprøyte inn noe som burde skremme bare ved å lese navnet på den, ‘Nødvaksine!’ Produsert på 1/10 av den tiden de minimum bruker ellers, ja det er selvsagt trygt…!!! Jeg leste meg litt opp på covid vaksinen og det tok ikke mange minuttene før jeg fant advarsler om å la være og da ble jeg ivrig og fant bare mer og mer. Jeg skjønner at folk føler og mener at de skal kunne stole på våre folkevalgte men her ble de presset av en makt ikke et land i verden klarte å stå imot, med unntak av de fattige som ikke hadde ressursene og Russland. Media er jo eid av samme klubb som ville vaksinere oss så de var jo ikke til å stole på. Jeg husker min kone ble innlagt da media meldte sprengte sykehus og der var det så stille at de ansatte hadde ikke noe å gjøre. Tull og løgner i flere år ble vi servert for at de skulle sprøyte dette spike proteinet i oss med målsetning om å redusere befolkningen globalt med minst 15%. Dette er noe de nå også har i influensa vaksinen, lungebetennelse vaksinen så de vil nok nå sine mål med glans. Det lyste røde lamper hele veien så jeg lot være. Hva er vitsen? Det er jo det samme som de som ikke tar influensa vaksinen…? Smitten fikk vi jo alle til slutt. Regjeringen har sviktet folket og jeg håper folket våkner snart slik at dette ikke går enkelt forbi uten følger. Men jeg ser naboer løper og tar vaksiner i år også og da vil de nok aldri se sannheten…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #79 Del Skrevet 18. oktober Bergen - February 24, 1961 - Erna Solberg blir født Anonymkode: 82c93...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober #80 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bergen - February 24, 1961 - Erna Solberg blir født Anonymkode: 82c93...a42 Argh! Godt poeng du har der, den overså jeg. Den er helt der oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå