Vålull Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Noen som har jærkraft eller vibb? Så at det er de billigste strømselskapene nå i 2024 på test. Isåfall koen som vet nettleie? ps: skal flytte for meg selv på egenhånd for første gang, så vet ikke hva som lønner seg? Fjordkraft tilbydde 6 mnd med 50% avslag på strøm. men vet ikke hva som lønner seg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 (endret) Nettleie varierer med hvor du bor i landet. Her på sørlandet er det Glitre nett som eier kraftlinjene, og jeg må betale en fast pris (kapasitetsledd) for at jeg bruker mellom 2-5 kwh samtidig pr time hele måneden. Jeg må også betale nettleie for antall kwh jeg har brukt på dag og natt. Prisene for nettleie har ingenting å gjøre med hvilken strømavtale man har. Nå utgjør nettleia halvparten av strømregninga mi. Her kan du se prisen på nettleie fra Glitre nett, fra min faktura for august. Endret 7. september 2024 av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå