AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Er det egentlig noe forskjell i produktet? Anonymkode: 9c152...2a0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 Brynspudder jeg har hatt har vært mer kompakt og pigmentert enn øyenskygge og sitter bedre. Kunne ikke brukt det som øyenskygge fordi det ikke ville blendet like godt og blitt for hardt. Men omvendt er det ikke noe i veien for å bruke øyenskygge på bryna annet enn at det muligens sitter litt dårligere. Anonymkode: 47c56...e98
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Skrevet 10. september 2024 Brynspudder har mer pigmentering og er matt. Det legger seg annerledes enn det øyeskygge gjør og en god brynskygge vil vare hele dagen og se ganske naturlig ut. Farge paletten er også tilpasset til å kunne treffe fargen til bryn så det er lettere og finne riktig farge eller blende 2 farger til riktig nyanse. Det er selvsagt mulig å bruke brynskygge som øyeskygge men det vil kreve litt skills fra deg og blende det godt inn og få et godt resultat. Det vil også bli såpass matt at du bør bruke det sammen med vanlig øyeskygge. Jeg har selv brukt brynskygge som øyeskygge med et bra resultat men da har jeg vist hva jeg drev med og kun brukt litt av det til å fremheve noe ved sminken. Det krever en del mer en vanlig øyeskygge for et godt resultat. Anonymkode: e8a86...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå