Gå til innhold

Metamorfosen

Lur Venn

Anbefalte innlegg

Det var en varm kveld i september, hadde nettopp fått nytt kontantkort til min Nokia 5110, og ringte derfor rundt til grandtanter, nabokjerringer, støttekontakter og tilsynsførere for å forhøre meg om hvilke forandringer sosiopratene hadde gått igjennom opp igjennom livet. Hvordan de hadde gått fra å være larver til å få pupper , og hvordan de endte opp som de nydelige sommerfuglene de er i dag.

@Frøkenfryden var svært liten da hun ble født, så liten at hun bodde i et barbie hus, hun vokste etterhvert ut av det og inn i rollen som hjernekrymper.

@Hoppetaujenta var veldig forsiktig som barn og hadde alltid beina godt Plantet på jorda. Men i voksen alder har hun ofte hoppet både inn og ut av ting, også svingen 

@KnekkeBørre ble født på Hadeland,  som liten hadde han problemer med avskjeder,  dette  har etterhvert utviklet seg slik at han ikke lenger gidder å ha besøk 

@Cid ble født som en kid , men har etterhvert utviklet seg til den han er i dag.

Fortsettelse følger....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...hey-Hey-HEY....det stemmer nok for min del og en gammel Nokia ligger i skuffen min også og jeg husker den med glede. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (14 minutter siden):

Det var en varm kveld i september, hadde nettopp fått nytt kontantkort til min Nokia 5110, og ringte derfor rundt til grandtanter, nabokjerringer, støttekontakter og tilsynsførere for å forhøre meg om hvilke forandringer sosiopratene hadde gått igjennom opp igjennom livet. Hvordan de hadde gått fra å være larver til å få pupper , og hvordan de endte opp som de nydelige sommerfuglene de er i dag.

@Frøkenfryden var svært liten da hun ble født, så liten at hun bodde i et barbie hus, hun vokste etterhvert ut av det og inn i rollen som hjernekrymper.

@Hoppetaujenta var veldig forsiktig som barn og hadde alltid beina godt Plantet på jorda. Men i voksen alder har hun ofte hoppet både inn og ut av ting, også svingen 

@KnekkeBørre ble født på Hadeland,  som liten hadde han problemer med avskjeder,  dette  har etterhvert utviklet seg slik at han ikke lenger gidder å ha besøk 

@Cid ble født som en kid , men har etterhvert utviklet seg til den han er i dag.

Fortsettelse følger....

Jeg elsker dere alle. Men Lurven har rett. Ikke kom besøk. Kaffen er kald. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker dere alle. Men Lurven har rett. Ikke kom besøk. Kaffen er kald. 

Det er fordi det er iskaffe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (Akkurat nå):

Fakk! Kaffen er lunken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lur Venn skrev (6 timer siden):

Du stjal replikken min😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (6 timer siden):

Fortsettelse følger....

Haha det var koselig! Du er faktisk ikke helt på jordet. Jeg er jo kortvokst og var derfor mye mindre som liten også. Men glad i å prate tidlig. Så folk trodde jeg var et mye yngre barn enn jeg var og ble paffe når skravla bare gikk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 7.9.2024 den 6.27):

Haha det var koselig! Du er faktisk ikke helt på jordet. Jeg er jo kortvokst og var derfor mye mindre som liten også. Men glad i å prate tidlig. Så folk trodde jeg var et mye yngre barn enn jeg var og ble paffe når skravla bare gikk😂

Gjelder dette fortsatt😄?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (1 time siden):

Gjelder dette fortsatt😄?

Ja🥹😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...