Lur Venn Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Det var en varm kveld i september, hadde nettopp fått nytt kontantkort til min Nokia 5110, og ringte derfor rundt til grandtanter, nabokjerringer, støttekontakter og tilsynsførere for å forhøre meg om hvilke forandringer sosiopratene hadde gått igjennom opp igjennom livet. Hvordan de hadde gått fra å være larver til å få pupper , og hvordan de endte opp som de nydelige sommerfuglene de er i dag. @Frøkenfryden var svært liten da hun ble født, så liten at hun bodde i et barbie hus, hun vokste etterhvert ut av det og inn i rollen som hjernekrymper. @Hoppetaujenta var veldig forsiktig som barn og hadde alltid beina godt Plantet på jorda. Men i voksen alder har hun ofte hoppet både inn og ut av ting, også svingen @KnekkeBørre ble født på Hadeland, som liten hadde han problemer med avskjeder, dette har etterhvert utviklet seg slik at han ikke lenger gidder å ha besøk @Cid ble født som en kid , men har etterhvert utviklet seg til den han er i dag. Fortsettelse følger.... 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 ...hey-Hey-HEY....det stemmer nok for min del og en gammel Nokia ligger i skuffen min også og jeg husker den med glede.
KnekkeBørre Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Lur Venn skrev (14 minutter siden): Det var en varm kveld i september, hadde nettopp fått nytt kontantkort til min Nokia 5110, og ringte derfor rundt til grandtanter, nabokjerringer, støttekontakter og tilsynsførere for å forhøre meg om hvilke forandringer sosiopratene hadde gått igjennom opp igjennom livet. Hvordan de hadde gått fra å være larver til å få pupper , og hvordan de endte opp som de nydelige sommerfuglene de er i dag. @Frøkenfryden var svært liten da hun ble født, så liten at hun bodde i et barbie hus, hun vokste etterhvert ut av det og inn i rollen som hjernekrymper. @Hoppetaujenta var veldig forsiktig som barn og hadde alltid beina godt Plantet på jorda. Men i voksen alder har hun ofte hoppet både inn og ut av ting, også svingen @KnekkeBørre ble født på Hadeland, som liten hadde han problemer med avskjeder, dette har etterhvert utviklet seg slik at han ikke lenger gidder å ha besøk @Cid ble født som en kid , men har etterhvert utviklet seg til den han er i dag. Fortsettelse følger.... Jeg elsker dere alle. Men Lurven har rett. Ikke kom besøk. Kaffen er kald.
Lur Venn Skrevet 6. september 2024 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2024 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Jeg elsker dere alle. Men Lurven har rett. Ikke kom besøk. Kaffen er kald. Det er fordi det er iskaffe
KnekkeBørre Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Det er fordi det er iskaffe Fakk! Kaffen er lunken.
Cid Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Det er fordi det er fiskaffe
Frøkenfryden Skrevet 7. september 2024 #7 Skrevet 7. september 2024 Lur Venn skrev (6 timer siden): Det er fordi det er iskaffe Du stjal replikken min😌
Frøkenfryden Skrevet 7. september 2024 #8 Skrevet 7. september 2024 Lur Venn skrev (6 timer siden): Det var en varm kveld i september, hadde nettopp fått nytt kontantkort til min Nokia 5110, og ringte derfor rundt til grandtanter, nabokjerringer, støttekontakter og tilsynsførere for å forhøre meg om hvilke forandringer sosiopratene hadde gått igjennom opp igjennom livet. Hvordan de hadde gått fra å være larver til å få pupper , og hvordan de endte opp som de nydelige sommerfuglene de er i dag. @Frøkenfryden var svært liten da hun ble født, så liten at hun bodde i et barbie hus, hun vokste etterhvert ut av det og inn i rollen som hjernekrymper. @Hoppetaujenta var veldig forsiktig som barn og hadde alltid beina godt Plantet på jorda. Men i voksen alder har hun ofte hoppet både inn og ut av ting, også svingen @KnekkeBørre ble født på Hadeland, som liten hadde han problemer med avskjeder, dette har etterhvert utviklet seg slik at han ikke lenger gidder å ha besøk @Cid ble født som en kid , men har etterhvert utviklet seg til den han er i dag. Fortsettelse følger.... Haha det var koselig! Du er faktisk ikke helt på jordet. Jeg er jo kortvokst og var derfor mye mindre som liten også. Men glad i å prate tidlig. Så folk trodde jeg var et mye yngre barn enn jeg var og ble paffe når skravla bare gikk😂
Lur Venn Skrevet 8. september 2024 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2024 Frøkenfryden skrev (På 7.9.2024 den 6.27): Haha det var koselig! Du er faktisk ikke helt på jordet. Jeg er jo kortvokst og var derfor mye mindre som liten også. Men glad i å prate tidlig. Så folk trodde jeg var et mye yngre barn enn jeg var og ble paffe når skravla bare gikk😂 Gjelder dette fortsatt😄?
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2024 #10 Skrevet 8. september 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Gjelder dette fortsatt😄? Ja🥹😆
Lur Venn Skrevet 8. september 2024 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2024 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Ja🥹😆 Hehe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå