Gå til innhold

Forsinket mensturasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg lurer på noe. Jeg har siden aprilmåneden hatt mensturasjon som har blitt forsinket. Forrige måned begynte jeg å teste med hver dag etter forsinkelsen. På dag 14 etter forsinket mensen fikk jeg positiv graviditetstest, men 5 min etterpp begynte jeg å få blødning. På dag 3 viste testen negativt. 

nå har jeg igjen ikke fått mensturasjon. Det har nå gått 34 etter at jeg sluttet med mensen denne måneden. Tok test flere ganger denne måneden, og fikk negativt igjen. 

har dere opplevd noe slik ? 

Spoiler

Anonymkode: fb97e...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja altså, jeg har PCOS og det kan gå alt fra 34 til 50+ dager før jeg får menstruasjon, siden jeg ikke har eggløsning naturlig. Hvorfor det er slik hos deg er jo umulig å si, så du må evt gå til legen. Å kartlegge eggløsning ved å ta tester, er et lurt sted å begynne.

Anonymkode: 54928...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja altså, jeg har PCOS og det kan gå alt fra 34 til 50+ dager før jeg får menstruasjon, siden jeg ikke har eggløsning naturlig. Hvorfor det er slik hos deg er jo umulig å si, så du må evt gå til legen. Å kartlegge eggløsning ved å ta tester, er et lurt sted å begynne.

Anonymkode: 54928...3fb

Tusen takk for tipset 😊

Anonymkode: fb97e...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...