AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Hei! Fikk satt inn spiral oktober i 2021, og har hatt regelmessig mens en gang i måneden siden den gang. Har av og til hatt perioder der det har gått to måneder mellom blødning, men har stort sett kommet hver måned. Nå har jeg ikke hatt mens siden mai! Er dette normalt? Noen med samme erfaring? Er der horomonene som har stabilisert seg.. 3 år senere? Anonymkode: 95c17...d3f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 Heldig!! Jeg har hatt spiral i 6 år, har fortsatt regelmessig mensen og noen ganger har jeg det i 3-4 uker sammenhengende. Men jeg har skjønt at jeg ikke tilhører flesteparten. bare å nyte tenker jeg!! Anonymkode: a91c9...fba
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 Jeg hadde lette blødninger av og på fra dag til dag de første 3-4 månedene for at den så forsvant helt fra 6mnd. Har ikke hatt mensen på ett år nå. Tror alt med blødningsforstyrrelser er veldig vanlig med spiralen, men ta kontakt med legen om det bekymrer deg. Anonymkode: 0ed01...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå