lillesnillelilla Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Har så smått begynt å se på elsykler, men veit lite om hva jeg bør se etter. Funnet en nå som jeg vurderer og lurte på hva dere tenker om? https://www.antonsport.no/gekko-34-firm-trk-ion-mix-p31741/matte-light-grey-glossy-16-v230154?gclid=CjwKCAjwreW2BhBhEiwAavLwfI_FFBCulk-B-SpTMzfItYyToB22C8uMDXJN24za0JHZQFtVzw6dDhoC7jAQAvD_BwE&fbclid=IwY2xjawFIRXJleHRuA2FlbQIxMQABHUC5HSk2TElUzIrSnahuM3h792TUL6Gi31JccS49LWWFzGGi_thOE469wQ_aem_R2gVh3pb1w0-Pj-byPj-tg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg ville hvertfall kjøpt en sånn med store hjul. Sykler til jobb hver dag, og ser de med mindre hjul som tråkker og tråkker i nedoverbakkene for å få fart. Du må nesten prøve de forskjellige, jeg valgte min etter å ha testet den opp bakkene mot et lite fjell her jeg bor. Og har 15kg unge i sete bakpå så valgte en litt dyrere modell. Anonymkode: f67f7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå