Gå til innhold

Brynssminke til eldre dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor er snart 70år(:norsk:) og pga. alder har hun nå mistet det meste hun hadde av øyenbrynshår. Det hun har er sparsommelig, mange ulike lengder og retninger. Hårene er også veldig lys, så hun bruker en slags blyant til å tegne de opp men klager på at de ser jo nettopp opptegnet ut. Produktet jeg selv bruker vil ikke være egnet for henne for det er et pudder som legger seg på hårene, og hun har jo ikke hår. 

Kan dere anbefale noe som kunne vært egnet til min mor?

Anonymkode: 5cbcb...7f8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Pmu?

Anonymkode: 4e0cf...62f

Hehe, hun tørr ikke. Hun er redd hun skal bli misfornøyd og så er det permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hehe, hun tørr ikke. Hun er redd hun skal bli misfornøyd og så er det permanent.

Ah, har hun prøvd å farge de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan prøve brow powder eller en øyeskygge i gråbrun eller annen farge som imiterer skygge. Jeg har lite brynshår og kombinerer blyant og skygge lagt med en tynnere "pencil brush". Synes det ser både fyldig og naturlig ut. 

Anonymkode: f3820...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ah, har hun prøvd å farge de?

Hun gikk til en salong men de sa hun har for lite hår til at hun kommer til å bli fornøyd med resultatet. Så alt som er basert på at hun har hår blir neppe å fungere. Hun har farget dem før når hun var yngre.

Noen som har erfaring med noe a la dette?

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0673331003.html

Anonymkode: d1d64...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun kan prøve brow powder eller en øyeskygge i gråbrun eller annen farge som imiterer skygge. Jeg har lite brynshår og kombinerer blyant og skygge lagt med en tynnere "pencil brush". Synes det ser både fyldig og naturlig ut. 

Anonymkode: f3820...19b

Det er hva jeg gjør med mine:) Jeg har prøvd å bruke min sminke på henne men det ender med mye blyantbruk og det blir litt påtegnet igjen. Jeg er jo ikke akkurat noen MUA heller 😅

Anonymkode: d1d64...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...