Gjest Søt Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Skal på hytteur i helgen med kjæresten og meg. Og har allerede funnet frem en utrolig sexy nattkjole + pakket litt olje. Vil at alt skal være perfekt. Jeg vil gi han den ultimate sexen og virkelig tenne han. Og det kan jeg. Det vet jeg. Men tenkte å prøve meg på å svelge. Sist jeg gjorde det (for tre år siden) så brakk jeg meg så ille at typen mista lysta. Vil jo ikke at dette skal skje igjen!! Noen som har noen gode tips (sånn f.eks, hva han IKKE burde spise, har hørt at mat og drikke kan ha litt med smaken å gjøre) Setter veldig pris på hjelpen. Sikkert et dumt spørsmål for dere erfarne.. Men hjelp meg gjerne med manøvrer, som gjør at jeg tenker noe annet mens jeg svelger, eller et eller annet! Tusen Takk!
Gjest Gitte Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Mye sterk mat kan gi en ekkel smak på det. Og ikke tenk på hva du gjør, bare svelg det unna med en gang det kommer.. Går nok bra
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 lat som om det er tequila du svelger, ikke smak for mye på det. og ikke drøy det for lenge ved å la det bli liggende i munnen en stund. forbered deg på å svelge en stor ladning ved å svelge ofte mens du suger før han kommer, da får du gjerne en liten forsmak på smaken bokstavelig talt...
Noorgie Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Hei, hvis du er litt dreven med suging og typen din ikke er av den enorme størrelsen kan du prøve å "deap throathe" ta den helt inn, dvs så langt ned den går i halsen. Typen din vil garantert elske det, kreves noe trening, men resultatet er formidabelt. Når han kommer lar du den gå helt inn og da kommer han ned i halsen på deg og du merker ikke noe til smak, konsistens osv. Kan høres litt skremmende ut hvis man aldri har prøvd, men som sagt kan nærmest garantere et godt resultat dersom du får det til
Gjest itla Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Jeg pleier å presse på perineum, som det heter på fint - det faste lille området mellom pungen og anus - når han nærmer seg utløsning. Presser ganske hardt (blir litt sliten i fingrene etterpå!). Han synes det er kjempegodt, i tillegg til at det gjør at det kommer mindre sæd når det går for ham. Jeg synes det gjør det mye greiere å svelge. To fluer i en smekk!
Pusekatt Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Asparges setter en markant bismak på sausen, dessverre (og asparges som er såååååå godt da )
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 ja hvis du har tenkt å ta deepthroat på ham må du huske å si dette til ham først: det er bra du har så liten tisselur. jeg kjenner den ikke når jeg stikker den inn i munnen så jeg brekker meg ikke! nå var du heldig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå