Gå til innhold

Gir vi kvinner bare opp etter en viss alder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg leste ditt innlegg begynte jeg å tenke på en tidligere kollega som begynte å si at meldinger og mailer og slikt ikke var for henne. Hun er passet 60. Hun sa det egentlig som en unnskyldning for at hun ikke ville sende så mye meldinger og mailer som før, var lei av det og hadde trukket seg unna andre mennesker. Særlig brukte hun det mot mennesker hun ghostet og fadet ut. Andre mennesker derimot kunne hun sende mye meldinger til, og ta initiativ til det også. 

Men din mor er kanskje lei av teknologi og måten å kommunisere? Kanskje et gammeldags telefonrør som kan kobles til mobilen er bedre og til å ringe med?

Selv bruker jeg pc, smarttelefon og diverse apper og slikt. Er snart 60 jeg også, men har ikke dette problemet som jeg opplever at andre har. Noen virker litt mett på teknologi og ønsker seg en enklere hverdag uten og fysisk direkte kommunikasjon uten telefoner og internet. Men jeg kunne prate i telefonen i timesvis i yngre dager og det orker jeg ikke nå. Så bortsett fra skriftlig kommunikasjon foretrekker jeg å møte venner og familie ansikt til ansikt. Meldinger benyttes igrunn hovedsaklig til å formidle viktige ting og lage avtaler.

Anonymkode: 55b9d...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mest latskap. Mangel på interesse for nye ting.

Presisering: Jeg tenkte ikke på kvinner spesielt. Der gjelder mange over 50.

Endret av Isambard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg mulighet til iallefall, for i vårt hus er det holdningen at mor kan alt. 

Min mann derimot... Vi har tre knapper på bilnøkkelen. Det er åpenbart en knapp for mye. 😅

Det sagt, noe gidder jeg ikke lære meg, for jeg er ikke det minste interessert. (Snap!!!!)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...