AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Barnet mitt på 3 år har nylig begynt på storavdeling, nå har alle fått invitasjon til en bursdag som skal feires i barnehagen på en lørdag. Siden vi er ny på en mye større avdeling vet jeg ikke hvem barnet som har bursdag er, bare at hun/han er minst et år eldre enn mitt barn. Er det slik at man bør dra i bursdagen uansett? Anonymkode: a8aca...bed
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 Det er valgfritt. Personlig syns jeg slike feiringer i bhg er en uting, men det praktiseres ulikt rundtom. Vi har gått hvis det har passet sånn. Og ikke i alle. Anonymkode: 4afaf...b05 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Jeg ville dratt fint for barnet å bli kjent med de andre barna utenom barnehage-tiden, og en fin måte for dere foreldre å knytte kontakt med andre foreldre. Anonymkode: 44d77...f6a 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Skrevet 6. september 2024 Jeg har alltid hatt som en liten regel at vi går i alle bursdager som vi blir invitert i (så fremt vi ikke er på tur eller er syke), dessuten så elsker jo barn slikt og når alle er invitert så er det jo dumt om du lar være å gå. Er jo kjekt for barnet og så kan du sitte å prate om meningsløse ting mens barnet koser seg. Anonymkode: f4ab6...729 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 Tenk om alle tenker «det er sikkert ikke så farlig om ikke akkurat VI kommer…» Anonymkode: e73f1...f8d 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 Selv om du ikke kjenner barnet så kan det vel være at ditt barn kjenner det? Det er først og fremst ditt barn som har blitt invitert og ikke du, du bare følger. Anonymkode: 04bb7...332 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Skrevet 6. september 2024 Kommer til å bli super gøy for barnet da , garantert ! Anonymkode: 0c880...95d 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Skrevet 6. september 2024 Siden dere er nye ville jeg def dratt! Blitt mer kjent med andre barn og foreldre. Og ungene har det sikkert megagøy! Anonymkode: ba3bc...492 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #9 Skrevet 6. september 2024 Viktig å møte i bursdag! et barn på avdelingen vår inviterte i bursdag i fjor. 2-3 av nesten 20 barn møtte! Omtrent ingen hadde gitt beskjed at de ikke kom. Fikk så vondt av foreldrene som var utenlanske og nye i barnehagen. De hadde handlett inn og ordnet til bursdagsselskap. så ja, er man invitert lærer man barna å møte om man ikke er syk eller bortreist. Tenk om det er ditt barn som inviterer når det blir eldre og ingen kommer Anonymkode: e450f...13a 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #10 Skrevet 7. september 2024 Jeg ville dratt i bursdag Anonymkode: 070fb...10a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #11 Skrevet 7. september 2024 Ypperlig anledning til å bli kjent med barna som er sammen med barnet ditt hver dag,og foreldrene deres! Anonymkode: abce3...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå