AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Noen som har erfaring med hårtap på iso? Hvor fort merka du noe og hvor lenge holdt det på. Og ikke minst, kom det tilbake? Anonymkode: a994a...4b1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 Jepp. Det ramlet av mot slutten av kuren. Ca halvt år siden avslutning nå, det har sluttet å falle av, og begynt å komme tilbake litt. Hudlegen sa at det vil ta 6-12 måneder før det begynner komme tilbake igjen. Anonymkode: a76e6...97f
mortilen. Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jepp. Det ramlet av mot slutten av kuren. Ca halvt år siden avslutning nå, det har sluttet å falle av, og begynt å komme tilbake litt. Hudlegen sa at det vil ta 6-12 måneder før det begynner komme tilbake igjen. Anonymkode: a76e6...97f Ok. Mistet du mye eller? Hos meg begynte det allerede etter kun 1 uke etter oppstart. Kan jo derfor være andre årsaker også men fortsetter det sånn her så må jeg bare slutte på iso. Og det vil jeg jo virkelig ikke. Så innmari dritt for har omtrent ikke en eneste bivirkning ellers
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Skrevet 7. september 2024 mortilen. skrev (5 timer siden): Ok. Mistet du mye eller? Hos meg begynte det allerede etter kun 1 uke etter oppstart. Kan jo derfor være andre årsaker også men fortsetter det sånn her så må jeg bare slutte på iso. Og det vil jeg jo virkelig ikke. Så innmari dritt for har omtrent ikke en eneste bivirkning ellers Ja, men det har forsvunnet jevnt, så det er ikke flekker, bare tynt. 1 uke etter oppstart høres ut som noe annet.. Les om hårsyklus, håret faller ofte 3-4 måneder etter et traume (stress, medisin, dødsfall, påkjenning osv). Anonymkode: a76e6...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå