India Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Går det ann å trekke tilbake penger som man har ført over til noen i utlandet? En uke etter å ha overført?
LilleBille Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Kan jeg ikke tenke meg - hvis det ikke er en meget god grunn (type svindel el.) - i så fall ville jeg tatt kontakt med banken og politiet.
Bobeline Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Det er vanskelig for en bank å trekke tilbake til penger som er sendt avgårde. De må undersøke hvor pengene er og spørre om å få pengene refundert. Banken er ikke pliktig til å gjøre dette, og derfor er mange banker lite velvillige til å prøve å trekke tilbake penger som en kontoeier har overført selv.
India Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke kontaktet verken bank eller politi. Tenkte jeg fikk vente å se om jeg fikk det jeg hadde betalt for selv om jeg egentlig har skjønt at dette var noen svindlere,men i dag så jeg på nettbanken min at pengene mine har blitt overført tilbake.. En positiv overaskelse...
Bobeline Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 Det lages en reservasjon på beløpet hos banken, og hvis ingen gjør krav på denne blir beløpet tilbakeført til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå