AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Etter et brudd med en partner du har hatt for en kortere eller lengre tid, hva tar du vare på videre? Årsaken til bruddet spiller inn helt sikkert. Tenker ikke felles innbo etter å ha delt et hjem, men kom gjerne med synspunkter rundt dette også. Rydde vekk alt som minner om tiden sammen eller beholder alle bilder på Facebook og SoMe, bruker du smykker eller bruksgaver? Gaver som ikke har navn eller datoer, T-skjorter fått fra kjærestetiden, souvenirer fra reiser eller annet, møbler? Er så ulike meninger, vil gjerne høre hva du tenker Anonymkode: ef62b...10e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 Ikke noe. Anonymkode: 33cea...18f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Jeg beholder det meste. Er noen smykker jeg ikke bruker. Har slettet bilder og angrer veldig i etterkant. De har vært en del av mitt liv. Anonymkode: 7269a...388
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Skrevet 6. september 2024 Alt jeg liker spesielt godt og som ikke er spesielt knyttet til eksen, annet enn at det har vært en gave en gang, beholder jeg. Fikk en retro brødboks en gang av en eks, jeg elsker den brødboksen og ser ikke noen grunn til at jeg skal kvitte meg med den bare fordi den var fra ham. Anonymkode: 06322...71c 1
Jordbæra Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Etter et brudd med en partner du har hatt for en kortere eller lengre tid, hva tar du vare på videre? Årsaken til bruddet spiller inn helt sikkert. Tenker ikke felles innbo etter å ha delt et hjem, men kom gjerne med synspunkter rundt dette også. Rydde vekk alt som minner om tiden sammen eller beholder alle bilder på Facebook og SoMe, bruker du smykker eller bruksgaver? Gaver som ikke har navn eller datoer, T-skjorter fått fra kjærestetiden, souvenirer fra reiser eller annet, møbler? Er så ulike meninger, vil gjerne høre hva du tenker Anonymkode: ef62b...10e Gode matoppskrifter 2
Lidhun Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 Jeg har spart på alt jeg, har fortsatt familiebilder på veggen, og bilder av han i album osv. Smykker og gaver jeg har fått av han bruker jeg uten problemer. Han har vært en del av mitt liv i mange år og er far til mine barn, og har ingen problem med at han fortsatt "er" i livet mitt.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Skrevet 6. september 2024 Er mot forbrukersamfunnet så tar naturligvis vare på alt av det. Ingen grunn til å bytte ut bare fordi jeg ikke er sammen med ham lenger. Sentimentale ting har også en plass. Anonymkode: 244a6...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter et brudd med en partner du har hatt for en kortere eller lengre tid, hva tar du vare på videre? Årsaken til bruddet spiller inn helt sikkert. Tenker ikke felles innbo etter å ha delt et hjem, men kom gjerne med synspunkter rundt dette også. Rydde vekk alt som minner om tiden sammen eller beholder alle bilder på Facebook og SoMe, bruker du smykker eller bruksgaver? Gaver som ikke har navn eller datoer, T-skjorter fått fra kjærestetiden, souvenirer fra reiser eller annet, møbler? Er så ulike meninger, vil gjerne høre hva du tenker Anonymkode: ef62b...10e Tja. Smykker og andre gaver er jo mine ting, så det bruker jeg. Har det meste av souvenirer. Feks små skjell fra en eks. Fysiske bilder beholdes men er ikke framme. Jeg har kasta/gitt borte en del bilderammer etter brudd. Bilder på nett er stort sett beholdt men gjemt litt mer unna. Avkledde bilder er sletta. Har gitt vekk/ kasta et par spesielle ting som minna meg kun om min eks. Feks et sært og svært veggoppheng jeg fikk fra min eks. Eksmannen min bygde 2 ting på familiehytta vår, så de er der for evig. Anonymkode: bd27e...754
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #9 Skrevet 6. september 2024 Jordbæra skrev (29 minutter siden): Gode matoppskrifter Ja, det har jeg kopiert fra en eks' kokebøker. Har også håndskrevne oppskrifter fra 2 eks-svigermødre. Anonymkode: bd27e...754 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #10 Skrevet 6. september 2024 Sletter bilder og kaster ting med navn osv. Kaster ikke smykker osv om jeg liker de Anonymkode: af2ba...912
Mardina Skrevet 6. september 2024 #11 Skrevet 6. september 2024 Ingenting spesielt. Jeg ønsker ikke å bli "minnet" på han hver dag. Er det brudd, så er jeg ferdig med fyren og har ikke behov for å ta vare på noe som har tilhørt han.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #12 Skrevet 6. september 2024 Tar ikke vare på noe egentlig. Smykker blir lagt bort. Alle klær og slikt gitt tilbake. Bilder på Facebook ligger der, men låst og skjult fra innsyn. Anonymkode: 2cb05...b5d
Cilli Skrevet 7. september 2024 #13 Skrevet 7. september 2024 Klær jeg har fått, møbler og interiør som har vært kjøpt iløpet av forholdet, planter osv har jeg tatt vare på. Bilder på Facebook har jeg bare synlig for meg. Han er far til barna mine, så blir litt naturlig å ta vare på minner dem sin skyld også.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #14 Skrevet 7. september 2024 Tatt vare på et par smykker, men bruker de ikke. Slettet de fleste bilder, tatt vare på noen få (særlig de med andre familiemedlemmer og venner med på). Vi har ikke barn sammen. Da hadde jeg nok tatt vare på flere bilder, for barnas del. Men så lenge jeg ikke har barn, følte jeg ikke for å ha masse bilder av han. Har selvfølgelig tatt vare på bilder av opplevelser og kjæledyr Anonymkode: 6b3d2...97d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #15 Skrevet 7. september 2024 Skilt for masse år siden. Tok med meg minst mulig, bortsett fra et barn 🙂. Har fotoalbum fra ekteskapet, fordi det er bilder der som ikke har noe med ham å gjøre. Anonymkode: 858a2...1f0
Irak Skrevet 7. september 2024 #16 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Etter et brudd med en partner du har hatt for en kortere eller lengre tid, hva tar du vare på videre? Årsaken til bruddet spiller inn helt sikkert. Tenker ikke felles innbo etter å ha delt et hjem, men kom gjerne med synspunkter rundt dette også. Rydde vekk alt som minner om tiden sammen eller beholder alle bilder på Facebook og SoMe, bruker du smykker eller bruksgaver? Gaver som ikke har navn eller datoer, T-skjorter fått fra kjærestetiden, souvenirer fra reiser eller annet, møbler? Er så ulike meninger, vil gjerne høre hva du tenker Anonymkode: ef62b...10e For meg er et brudd et brudd. Kan ta vare på noen ting, om jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med det. Har feks spart på den gamle gifteringen min. Mulig jeg smelter den om...Må bare vite til hva... Bilder for barnas skyld har jeg spart på. Har alle albumene. Det er jo minner fra når barna var små ❤️. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke spart på så mye...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #17 Skrevet 7. september 2024 Tar vare på det jeg liker. Smykker som jeg ikke bruker har jeg gitt til barna. Ingen som vet at det er fra en eks i ungdomstiden. Har hatt samme partner i 25 år no. Så hvis det blir slutt her så kan barna mine få ting siden det er deres far. Men jeg elsker alle smykkene jeg har no. Så de vil jeg beholde til jeg dør. Heldigvis. Ekser før SoMe. Men jeg har ikke lagt ut mye om min mann på SoMe. Så ingen problemer med å beholde de bildene på nettet. ellers så tar jeg vare på meg selv etter et brudd. Anonymkode: c80a3...44d
SPOCA Skrevet 7. september 2024 #18 Skrevet 7. september 2024 Ingenting. Ønsker ikke ta meg noe videre fra mine ekser.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #19 Skrevet 7. september 2024 Giftering har jeg solgt til omsmelting. Anonymkode: bd27e...754
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #20 Skrevet 7. september 2024 Har tatt vare på alt bortsett fra bilder på SoMe. Fyiskse bilder har jeg pakket vekk. Jeg levde jo store deler av livet med eksen, 96% av tiden hadde vi et godt samlig og jeg ser ingen grunn til å skulle late som dette aldri har skjedd. Anonymkode: 8fc4d...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå