Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du merket at fødsel var i gang til du hadde rier med 5-6 min mellomrom? Vannet begynte å gå i natt og begynte å få litt rier på morgenen i dag, men de blir liksom ikke regelmessige. Noen ganger er det 8 min mellom andre ganger 15 min. Blir så utålmodig 

Anonymkode: f798a...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var akkurat så uregelmessige helt frem til full åpning. Merket bare at det nærmet seg på intensiteten i hver rie (vondere og vondere). Men regelmessige ble de aldri.

Skrevet

Tok under 1 time. Fikk fødestue på 1 cm. 45 minutter senere var ungen født. 

Min venninne hadde rier i 8 døgn før de ble regelmessige og vannet gikk. 

Anonymkode: 05b17...6ea

Skrevet

Jeg har født en gang. Vannet mitt gikk på dagen, hadde uregelmessige rier som deg heeeeelt frem til neste dag. Ringte sykehuset på dag to og riene var fortsatt ikke regelmessige, så på kvelden satt de ballong og det fikk fødselen og riene i gang etter et par timer. Du merker det veldig godt om fødselen har «startet» selv om du er første gangs. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 814c6...3b3

Skrevet

Det tok vel omtrent to døgn for min del. Håper du slipper at det trekker ut alt for lenge. Lykke til!❤️

Anonymkode: c716a...3b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor lang tid tok det før du merket at fødsel var i gang til du hadde rier med 5-6 min mellomrom? Vannet begynte å gå i natt og begynte å få litt rier på morgenen i dag, men de blir liksom ikke regelmessige. Noen ganger er det 8 min mellom andre ganger 15 min. Blir så utålmodig 

Anonymkode: f798a...ef5

Her sa det bare bang også var det rett på kjempevonde rier med ca 1 min varighet og 1.5 min mellom. Etter en time var det 1 min i mellom så 30 sek imellom.. vannet ble tatt etter mange timer og progresjon på åpning var treg osv.. ks etter 23 timer med non stop rier. 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...