Gå til innhold

Er alle idrettsklubber forpliktet til et inkluderende IFO. (varianten til SFO..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om en klubb som dropper dette etter lang tid og dårlige erfaringer. Man mener at kollektivet under trening blir ugunstig påvirket.

Anonymkode: b4f2d...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i byen er det flere idrettsklubber, med IFO finnes ikke (måtte Google IFO - aldri hørt om det før) 

Anonymkode: 282a6...f8a

• Liker 1
Skrevet

Her hvor vi Bor tilby enkelte klubber det, min går på Fotball Sfo, om det er det du mener? 
Er ikke forpliktet å tilby det, er av privat regi og et tilbud enten kombinert med

Sfo eller for de som ikke vil gå på skole Sfoen. 

Anonymkode: 0808a...ac0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her i byen er det flere idrettsklubber, med IFO finnes ikke (måtte Google IFO - aldri hørt om det før) 

Idrettsfritidsordning (IFO)

Idrettsfritidsordning (IFO) er en variant av skolefritidsordningen for barn i 2.-5. klasse på barneskolen..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Idrettsfritidsordning (IFO)

Idrettsfritidsordning (IFO) er en variant av skolefritidsordningen for barn i 2.-5. klasse på barneskolen..

Jeg vet. Jeg Googlet det, som jeg skrev i min kommentar 

Skrevet

Meldingen fra klubber som ikke gidder dette lenger mener at barna ikke er motiverte og skaper kun uro. De ødelegger for andre betalende foreldre.

Det kan synes som om enkelte barn er utplassert på et slikt sted utelukkende for litt fred og ro for foreldre etter en slitsom arbeidsdag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her har en av 24 områder i Kristiansand IFO (hvis ikke noe har gått meg hus forbi). Til gjengjeld har vi også nå GFO (Gårdsfritidsordning) og i Søgne vet jeg de har hestefritidsordning. 

Det som er dumt, er at sånn jeg har forstått det, så inkluderes ikke slike ordninger automatisk i kjernetid-ordningen. Og det er faktisk himla kjipt, hvis noen skulle ha et ønske om å åpne noe litt unikt. 

Anonymkode: 5e5a4...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...