AnonymBruker Skrevet 8. september #21 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, siden Atlas var en gresk titan som fikk i sin straff oppgaven å bære himmelvelvingen av zevs, og er avbilder på nettopp, de fleste Atlas, så ikke så rart om de forbinder det med kart. Litt kunnskapsløst og snørrhovent av deg. Anonymkode: 4a372...c6f Ja, kanskje snørrhovent av meg, kan være enig i det, men ikke kunnskapsløst. Jeg har hørt den historien du referer til. Nei, jeg synes ikke det er så rart at man forbinder det med kart, men jeg synes likevel at det er kunnskapsløst og snevert, om det er det eneste man evner å forbinde det med og ikke klarer å utvide horisontene sine litt. Anonymkode: 2d21d...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #22 Del Skrevet 8. september Tenker at det er en hund Anonymkode: 8c209...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #23 Del Skrevet 8. september Passer veldig bra til en grand danois. Anonymkode: 59e6a...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #24 Del Skrevet 11. september Må innrømme jeg bare har hørt om hunder som heter det - men dem vet jeg til gjengjeld om flere av.. Ville nok ikke valgt det til en person. Anonymkode: 629e1...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå