AnonymBruker Skrevet 6. september #1 Del Skrevet 6. september hvordan funker det for dere? Feks. 14 dager borte, 3 uker hjemme. Jobber da lange dager, inkl helg. Blir lønna noe bedre? praktisk hjemme? Anonymkode: 2a012...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Del Skrevet 6. september Ektefellen min jobber 2-4 rotasjon offshore, og er på sin vanlige jobb når han er på land. Økonomisk gunstig, praktisk mindre gunstig for parten hjemme-altså meg. Anonymkode: 9dce1...626 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #3 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ektefellen min jobber 2-4 rotasjon offshore, og er på sin vanlige jobb når han er på land. Økonomisk gunstig, praktisk mindre gunstig for parten hjemme-altså meg. Anonymkode: 9dce1...626 ja, offshore er nok ganske gunstig lønnsmessig vil jeg tro Her er det snakk om bare "utetillegg" og diett. Anonymkode: 2a012...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #4 Del Skrevet 6. september Jeg er gift med en som jobber i rotasjon. Vi har ett barn. Det var utrolig slitsomt å være hjemme med baby alene. Nå er ungen litt større, så det går stort sett greit. Men jeg ser helst at han finner seg en jobb på land snart. Han kan nok tjene like mye i en vanlig jobb. Før vi fikk barn jobbet han mye overtid, da tjener man veldig bra. Men det er upraktisk og slitsomt å være låst til hjemmet to uker i strekk. Innimellom må han jobbe påske, 17. Mai og jul og da kan det bli ensomt. Men det hører til jobben. Anonymkode: 77760...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #5 Del Skrevet 6. september Jobber på sjøen 10-12 uker på/av. Ingen barn. Om lønna blir noe bedre? Bedre enn hva? Vi har fastlønn med overtid og helligdagstillegg innbakt. Anonymkode: 6427b...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #6 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jobber på sjøen 10-12 uker på/av. Ingen barn. Om lønna blir noe bedre? Bedre enn hva? Vi har fastlønn med overtid og helligdagstillegg innbakt. Anonymkode: 6427b...5fc tenkte bedre enn vanlig månedslønn, men ser den ble litt diffus. Når man beholder samme stilling/jobb, men et annet sted i landet og må jobbe rotasjon, om man kommer bedre ut av det mtp. lønna. Anonymkode: 2a012...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #7 Del Skrevet 6. september Mannen min jobber 7-7...så jeg får en uke for meg selv. Utrolig deilig 🤗 Dette styrker forholdet vårt, sex blir god etter en ukes venting også.. Anonymkode: 6d1e6...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #8 Del Skrevet 6. september 14-14 på mannen her. Han tjener ikke bra (650k i året) og det er steintøft for meg å være alene med barna og i full jobb selv når han er vekke. Har ofte bedt han om å finne noe med bedre ordninger og bedre lønn, men han liker jobben sin så godt at det er ikke aktuelt. Anonymkode: 35386...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå