AnonymBruker Skrevet 6. september #1 Del Skrevet 6. september Hva synes dere om jentenavnet Una? Anonymkode: ca6aa...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Del Skrevet 6. september Eller Une? Anonymkode: ca6aa...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #3 Del Skrevet 6. september Jeg personlig liker ikke Une eller Una. Måtte jeg velge mellom de to hadde jeg valgt Una. Men det viktigste er at det er et navn du liker og synes at passer til barnet🙂 Anonymkode: 98872...005 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #4 Del Skrevet 7. september Ingen flere? Anonymkode: ca6aa...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 7. september #5 Del Skrevet 7. september Aldri hørt før. Synes det var fint. Ikke alltid like kult å være bærer av et spesielt og sjeldent navn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 7. september #6 Del Skrevet 7. september Syns Una var kult jeg, har ikke hørt det før. Une høres ut som et guttenavn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #7 Del Skrevet 7. september The Unabomber.... Anonymkode: 9097b...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #8 Del Skrevet 7. september Grunerløkka eller hundenavn Anonymkode: ae0af...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. september #9 Del Skrevet 7. september Syns det er ganske fint. Naboen min der jeg bodde for 20+ år siden het det. Hun er den eneste jeg har kjent med det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #10 Del Skrevet 7. september Ikke veldig fan, men ville valgt Una av disse. Helst Luna. Det er ganske fint. Anonymkode: b56c6...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 7. september #11 Del Skrevet 7. september Jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #12 Del Skrevet 7. september Flere her på min hjemplass so heter det, synes dessverre ikke det er særlig pent. Smaken er som baken. Anonymkode: c1ff4...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 7. september #13 Del Skrevet 7. september Synes Una er fint, men liker ikke Une. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #14 Del Skrevet 7. september Kjenner flere Una, de er i alderen 6-10 år. Jeg syns navnet er helt greit, men ikke min stil. Anonymkode: 117ea...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 7. september #15 Del Skrevet 7. september Kjenner ei Una. Flott navn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #16 Del Skrevet 7. september Datteren til Trond Giske heter forresten det, så for meg hadde det blitt et "no go". Men tror ikke mange andre enn meg tenker på det 😁 Anonymkode: 117ea...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #17 Del Skrevet 7. september Har en venninne som heter Una og synes det er et fint navn😊 Anonymkode: 8ec3b...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #18 Del Skrevet 7. september Liker ingen av dem. Bruker du det, gå for Una, det er bedre enn Une. Anonymkode: 5343f...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #19 Del Skrevet 7. september Jeg synes Una er veldig pent! Liker ikke Une. Anonymkode: 5291a...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #20 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Datteren til Trond Giske heter forresten det, så for meg hadde det blitt et "no go". Men tror ikke mange andre enn meg tenker på det 😁 Anonymkode: 117ea...efc Jeg tenker det samme. 🙈 Men jeg synes likevel det er et fint navn, bare litt… belastet. Anonymkode: 5291a...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå