AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Jeg er en kvinne som siden jeg var liten har blitt sjekket opp av andre kvinner relativt ofte. Mange av de nære vennene mine opp gjennom har vært bifile uten at jeg har visst det før de sa det, og jeg stusser litt over hvor vanlig dette er. Hvor ofte blir du som er kvinne sjekket opp av andre kvinner? Og hvilken legning har du? Anonymkode: 1fb6b...744
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 Tja med gjevne mellomrom, men alltid med alkohol involvert. Er hetero Anonymkode: 7f840...ac4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Jeg er hetero, blitt sjekket opp en gang. Da var vi ute på et studentsted, og jeg ble veldig ivrig i en diskusjon ang homofil adopsjon ( dette er noen år siden ja 😅). En dame der antok at jeg var lesbisk selv, og viste sin interesse. Ellers har jeg aldri blitt lagt ann på av lesbiske/bifile venninner, de er jo venninner og tror ikke de tenker på meg på den måten. Anonymkode: ba9a8...8f7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Skrevet 6. september 2024 Aldri, men er usosial og drar ikke på byen 😅 Vet ikke om jeg er hetero eller bifil, men har en følelse av at jeg kanskje er åpen for kvinner også. Anonymkode: c9222...69b
Trolltunge Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 3-5 ganger i året kanskje, uten at jeg har flørtet med kvinnen i utgangspunktet. Jeg er bifil.
lillevill Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 Aldri. Ikke som jeg merker. Men det har hendt at noen kvinner har trodd jeg har flørtet med dem uten at jeg mente det. 😂
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Skrevet 6. september 2024 Aldri opplevd. Anonymkode: 240fc...1d5
Irak Skrevet 7. september 2024 #10 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er en kvinne som siden jeg var liten har blitt sjekket opp av andre kvinner relativt ofte. Mange av de nære vennene mine opp gjennom har vært bifile uten at jeg har visst det før de sa det, og jeg stusser litt over hvor vanlig dette er. Hvor ofte blir du som er kvinne sjekket opp av andre kvinner? Og hvilken legning har du? Anonymkode: 1fb6b...744 Jeg er heterofil. Har ikke opplevd å bli sjekka opp av ei dame noen gang tror jeg 😂. Ikke som jeg har fått med meg ihvertfall 😂.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #11 Skrevet 7. september 2024 Noen ganger hvert år. Både edru og på byen. Hender seg kvinner tar på meg, brystene og stryker meg over magen og vil "danse". Jeg bryr meg ikke så mye, snurrer bare videre bort til kjæresten min 😅 som for ordens skyld er en mann. Anonymkode: caf77...022
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #12 Skrevet 7. september 2024 Jeg er heterofil og ikke interessert i samme kjønn. 2 kvinner som liksom har sex er kun en form for onani og ikke ekte sex. Bare motbydelig for min del. Så nei jeg viser nok med hele min holdning og utstråling at jeg ikke liker andre kvinner. Anonymkode: 7291c...98a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #13 Skrevet 7. september 2024 Opplevd jenter som ville kysse og kline i fylla som yngre. Nå er jeg i 30åra, tror ei er litt interessert i meg nå. Vi jobbet sammen før og møtes av og til. Mulig jeg tar hint feil, men merker det hvor fysisk hun er av og til også. Anonymkode: 28861...441
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #14 Skrevet 7. september 2024 Trolltunge skrev (15 timer siden): 3-5 ganger i året kanskje, uten at jeg har flørtet med kvinnen i utgangspunktet. Jeg er bifil. Hvordan har det vist interesse? Er litt usikker på om jeg tolker signalene rett... Anonymkode: 28861...441
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #15 Skrevet 7. september 2024 Det skjer heldigvis aldri, men vet ikke om jeg hadde forstått om det hadde skjedd heller. Med mindre de begynte å grafse som andre skriver om her, men jeg drikker ikke og går ikke på byen, så ser ikke for meg at det skulle skjedd. Men jeg har null gaydar, så hadde nok ikke tenkt over om noe var ment som "sjekking". Anonymkode: 9a9a5...fc6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #16 Skrevet 7. september 2024 Aldri. Er heterofil og kan aldri noen gang huske å ha blitt sjekket opp av damer. Om noen har forsøkt så har jeg mest sannsynlig ikke forstått det 🤷♀️ Anonymkode: 1a097...c2c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #17 Skrevet 7. september 2024 Jeg har blitt sjekket opp av damer oftere enn av menn. Er hetero(tror jeg, aldri gravd så dypt i det) og har mannlig kjæreste. Har alltid lurt på hva det er som gjør meg så attraktiv for kvinner, for det er ingen av venninnene mine som opplever det samme😅 Anonymkode: 9361b...9dd
SPOCA Skrevet 7. september 2024 #18 Skrevet 7. september 2024 Noen ganger i året. Er biseksuell (jeg skiller mellom biseksuell og bifil, for å være klar på det).
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #19 Skrevet 7. september 2024 Én gang på et utested. Var med min lesbiske venninne på et skeivt utested. Det var én jente som virkelig var på, men jeg er hetero. Tror det lyser ut da jeg har hatt flere bekjente som er lesbiske/bifil/homfile. De har alltid fortalt meg at jeg er vakker og flott, men at jeg stråler ut at jeg liker menn🤷🏻♀️🤭 Anonymkode: ae33e...09e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #20 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er en kvinne som siden jeg var liten har blitt sjekket opp av andre kvinner relativt ofte. Mange av de nære vennene mine opp gjennom har vært bifile uten at jeg har visst det før de sa det, og jeg stusser litt over hvor vanlig dette er. Hvor ofte blir du som er kvinne sjekket opp av andre kvinner? Og hvilken legning har du? Anonymkode: 1fb6b...744 For sjeldent! Jeg er bi og skulle ønske det var flere, det er i hovedsak menn som sjekker meg opp tilfeldig. Det har selvsagt skjedd noen ganger med kvinner også, men færre med årene. Når jeg bodde på bygda tidligere skjedde det oftere, men da visste jo alle at jeg var bi. Men det var som regel damer som fortsatt var i skapet, så jeg fikk meg en del overraskelser på fest når de plutselig slo til. En gang skjønte jeg ikke en gang hva som skjedde før dama dro meg til sengs, jeg trodde hun var straight og bare var normalt ekstra hyggelig i fylla. I storby skjer det så si aldri med mindre jeg oppsøker miljøet. Anonymkode: 2e25d...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå