Jojo4 Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg er skilt kvinne på 39 med barn i barneskolealder, han er barnløs mann 34. Vi møttes via datingapp. Avklarte tidlig at han var ute etter en partner som meg. Vi snakket ikke mye før vi møttes, og har nå møttes noen ganger. Det har vært hyggelig hver gang. Vi har hatt sex, men etterpå har vi ligget sammen i senga og sett på meningsløs tv samtidig som vi har pratet om løst og fast. Hele tiden mens vi ligger å prater holder han meg i hånda og kjærtegner hendene mine? Bør jeg tolke dette som et tegn på at han liker meg mer enn bare en han vil ha sex med? Jeg vet at jeg må spørre han om dette, men jeg har ikke mulighet til å møte han før neste helg, og tenker det ikke er lurt å ta på melding. Så bare lurer på hva dere menn tenker om det å kjærtegne hender? For meg er det ganske intimt, men ikke seksuelt, og tenker derfor at det er en bekreftelse på at han liker meg for mer enn bare sex. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Finner dere på andre ting, eller er det bare hjemmekos og sex? Har dere prata om hva dere er ute etter, og hva dere ser etter I hverandre? Ville begynt der. Fortell han hva du ser etter Anonymkode: 7baa2...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Del Skrevet 9. september 2024 Dette betyr at han prater deg etter munnen, sier alt du vil høre, investerer litt tid med deg etter sex - alt dette for å ha deg som et ligg når han er nøden. Det er ingenting i det du sier som peker på at han er interessert i noe mer. Vi menn kjærtegner hva det skal være for å få et ligg. Anonymkode: 6a63b...ba7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå