AnonymBruker Skrevet 6. september #1 Del Skrevet 6. september Hvis jeg bruker av livsoppholdet? Forrige tv tok kvelden, jeg har hatt den i mange år. Jeg trenger ingen dyr og fancy tv, men en en som funker bare. Trenger ikke negative kommentarer. Bare lurer på om dette er innafor. Eller kan kreditorene og namsmann si noe på det? Men de ser vel ikke hva jeg bruker penger på? Er litt redd jeg skal gjøre noe feil her. Anonymkode: 45b49...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Del Skrevet 6. september Det er mange som gir bort forholdsvis nye tv-er, så følg med på Finn og kjøp&salg-sider på Facebook. Anonymkode: 9c194...3a4 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #3 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mange som gir bort forholdsvis nye tv-er, så følg med på Finn og kjøp&salg-sider på Facebook. Anonymkode: 9c194...3a4 Takk for tips 👍 Anonymkode: 45b49...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #4 Del Skrevet 6. september Har ikke du en viss sum du skal bruke til livsopphold? Det er vel ingen som sjekker akuratt hva du bruker de pengene på… Evt får du ta ut kontanter og betale cash, og leve på havregryn en måned. Ser stadig det ligger billige TV-er til salgs på feks kjøp og salg Facebook , så ikke sikkert du må ut med så mye 😊 Anonymkode: 0600a...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #5 Del Skrevet 6. september Ja. Men, altså, du får jo en tv for et par hundrelapper på Finn, Facebook marketplace eller en helt vanlig bruktbutikk nær deg. De fleste bruktbutikker har TV-er inne. Og er du happy med «en som funker» så får du en eldre tv helt gratis. Bare legg ut på en lokal gruppe for slikt at du kommer og henter. Anonymkode: 5061d...458 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #6 Del Skrevet 6. september Tenker en liten billig tv må være innafor, livet som blakk er kjipt nok 😊 Anonymkode: 0600a...19e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. september #7 Del Skrevet 6. september Så klart kan du kjøpe deg en TV. Hva du bruker livsoppholdet ditt på bestemmer du selv, så lenge du ikke setter deg selv i mer gjeld. Men å følge med på finn og Facebook er et godt tips ja! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #8 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke du en viss sum du skal bruke til livsopphold? Det er vel ingen som sjekker akuratt hva du bruker de pengene på… Evt får du ta ut kontanter og betale cash, og leve på havregryn en måned. Ser stadig det ligger billige TV-er til salgs på feks kjøp og salg Facebook , så ikke sikkert du må ut med så mye 😊 Anonymkode: 0600a...19e Ja det stemmer 🙂 Så jeg mo jo bruke av det uansett. Skal sjekke litt på de sidene 👍 Anonymkode: 45b49...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #9 Del Skrevet 6. september Takk for tips 👍 Anonymkode: 45b49...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september Jeg er ganske ny på dette. Men kan kreditorene og namsmann finne ut hva man bruker penger på, altså livsoppholdet? Er dette noe de kan se noe sted? De bryr seg vel ikke om det? Anonymkode: 45b49...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september Livsoppholdet får du bruke på akkurat det du ønsker. Anonymkode: cda70...b08 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ganske ny på dette. Men kan kreditorene og namsmann finne ut hva man bruker penger på, altså livsoppholdet? Er dette noe de kan se noe sted? De bryr seg vel ikke om det? Anonymkode: 45b49...fa6 De kan bare se det som står på skattemeldingen. Hvis du mottar lommepenger fra mamma eller kjøper tv så ser de ikke det sålenge det ikke står i løsøreregisyeret eller er skattepliktig Anonymkode: a6500...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september Det er ingen som bryr seg om hva du bruker livsoppholdet ditt på, så du kan gjerne kjøpe deg en rimelig tv. Anonymkode: bbb5f...b07 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #14 Del Skrevet 20. september Takk for gode svar ♥️ Anonymkode: 45b49...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #15 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 16.34): Hvis jeg bruker av livsoppholdet? Forrige tv tok kvelden, jeg har hatt den i mange år. Jeg trenger ingen dyr og fancy tv, men en en som funker bare. Trenger ikke negative kommentarer. Bare lurer på om dette er innafor. Eller kan kreditorene og namsmann si noe på det? Men de ser vel ikke hva jeg bruker penger på? Er litt redd jeg skal gjøre noe feil her. Anonymkode: 45b49...fa6 Klarer du å knipe inn og betale for en tv eller andre ting, så er det ditt valg hva du bruker de pengene du får til, om det er tv eller mat. Du kan og legge inn på Facebook at du ønsker en rimelig men godt fungerende tv. Mange kjøper ny tv, og vil bli raskt kvitt den gamle. Lykke til. Anonymkode: 9dc97...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå