Gå til innhold

Får angst av å ta på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er veldig kleint problem. Jeg har vært i et langvarig forhold hvor jeg sjeldent, nærmest aldri tok iniativ til sex på måten at jeg tok på han nedentil, jeg ble sånn etterhvert ut i dette forholdet. Da sexen først har startet kan jeg godt gjøre ting, men ikke før den står😅 jeg føler meg så usikker, hvordan ta osv. 

nå er jeg i et nytt, og jeg føler fortsatt på dette. Jeg hwr prøvd, for jeg vil, men da hånda mi kommer ned dit får jeg en klump i brystet og kjenner gråten presse på…og jeg aner ikke hvorfor🥲 jeg vet ikke om det er pga tidligere vold, usikkerhet eller hva det er. Men jeg er så redd for å gjøre feil, føler jeg ikke vet hva jeg skal gjøre og i tillegg kommer denne pressene følelsen. Er det noen her som har erfart noe lignende? Noen tips? Syntes det er så ekstremt flaut :( 

Anonymkode: 04c1b...4f8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Gjest goodbeforelong
Skrevet

Du kan ikke gjøre mye feil, det er helt sikkert. Prøv du. 😊

Skrevet

Tror ikke man kan gjøre noe feil..  jeg legger bare hånden rundt penisen, uansett vinkel og i rolig tempo masserer jeg kuken og forsiktig lar hånden kli opp og ned skaftet. Det er ikke snakk om noe hardcore runking, for vi ligger som regel så tett inntil hverandre og han slikker meg gjerne på brystene samtidig eller fingrer meg.. så dette blir mer som kos.. så veksler jeg mellom å bruke hånden og munnen. 

Jeg tror han synes det er deilig 😅 har spurt flere ganger hva han liker eller om han savner noen moves, men neida. Han liker det akkurat sånn han har det ifølge han selv.

Anonymkode: 346a3...3b7

Skrevet

Pkt 1: Du ikke initiere sex ved å ta på penis. Må du? Gjør noe annet. Si at du vil ha sex.

Jeg synes ikke problemet høres så stort ut hvis det går over når dere er i gang. Du trenger vel litt tid til å komme i rett modus. Er det så rart?  Det man gjør under sex er ganske forskjellig fra det man gjør i hverdagen.

Hvis du har opplevd vold så kan det kanskje ha noe med saken å gjøre, men når jeg ser alt du skriver sitter jeg egentlig mest igjen med at det er overtenking og angst for angsten.

Jeg tror det viktigste er å ikke gjøre det til en stor ting. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

….nå er jeg i et nytt, og jeg føler fortsatt på dette. Jeg har prøvd, for jeg vil, men da hånda mi kommer ned dit får jeg en klump i brystet og kjenner gråten presse på…og jeg aner ikke hvorfor🥲 jeg vet ikke om det er pga tidligere vold, usikkerhet eller hva det er….

Om dette ikke er kødd, og han du eventuelt prøver det på merker reaksjonen din har jeg bare et råd. Snakk med noen profesjonelle, typ sexolog/psykolog. 

• Nyttig 3
Skrevet
Gorgonzola skrev (11 minutter siden):

Om dette ikke er kødd, og han du eventuelt prøver det på merker reaksjonen din har jeg bare et råd. Snakk med noen profesjonelle, typ sexolog/psykolog. 

Det er ikke kødd dessverre…han merker det jo i den form av at jeg trekker meg unna, han vet om min fortid og at noe kan være vanskelig, så jeg sier det rett ut at jeg ikke klarer…men det er så sinnsykt vondt og flaut :( 

• Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor fokusere på om du gjør rett eller feil? Hvorfor ikke bare nyte opplevelsen? 

Du gjør det vel fordi du har lyst? Hvis ikke så bør du heller finne ut hvorfor du ikke har lyst først.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ikke kødd dessverre…han merker det jo i den form av at jeg trekker meg unna, han vet om min fortid og at noe kan være vanskelig, så jeg sier det rett ut at jeg ikke klarer…men det er så sinnsykt vondt og flaut :( 

Da bør du nok jobbe mer med deg selv. Mange som er i forhold, som aldri burde vært i et forhold. Og det er ikke et angrep på deg, det er kun de kalde fakta. 

Når du har jobbet deg gjennom denne usikkerheten, og du føler deg klar igjen, så kan du oppsøke et forhold.

Skrevet

Jeg har ikke angst for å ta på menn, men jeg har angst for at mennesker skal ta på meg uten at jeg vil det. Det er veldig vanskelig for meg.....

• Hjerte 1
Skrevet

En kvinnes hånd på penis kan aldri bli feil, så lenge hun ikke bevisst prøver å rive den av, flå den, eller klemme den istykker.

Jeg skjønner du har har et problem med dette, og det er fint at du ønsker å gjøre noe med det. I noen typer terapi blir man instruert til å tørre å gjøre det man frykter. Tror kanskje det kan være litt gjeldene her. Selv om det kan være stressende, og ubehagelig for deg i en periode, så blir du tryggere etterhvert. Øvelse gjør mester heter det jo. 

Snakk med typen din, eller vis han tråden din her, hør hva han mener. 

Tror bare han blir glad om du spør om du kan få trene på å bli trygg på å bruke hendene på penisen hans. Vinn vinn situasjon.

Anonymkode: 0e7b1...c52

Skrevet
frivis skrev (7 timer siden):

Da bør du nok jobbe mer med deg selv. Mange som er i forhold, som aldri burde vært i et forhold. Og det er ikke et angrep på deg, det er kun de kalde fakta. 

Når du har jobbet deg gjennom denne usikkerheten, og du føler deg klar igjen, så kan du oppsøke et forhold.

Nå synes jeg du overdriver, det finnes mange måter å ha sex og ta insentiv til sex på.... Om de har et greit sex liv bør hun ikke slå opp bare fordi du sier det. Om sexlivet ikke er bra nok så kan mannen få lov til å ta den avgjørelsen selv, han er sansynligvis ikke umyndigjort...  

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

OK. Nå blir det tydeligere at det handler om tidligere opplevelser. Jeg tenker det handler om å få riktig hjelp.

Inntil videre tenker jeg fortsatt at du ikke absolutt må ta på penis før du er klar. Det virker ikke som du har problemer med å ha sex generelt. Kan dere ikke bare gjøre det du synes er OK? 

Dere har snakket om det. Det bør ikke være noe problem.

• Nyttig 1
Skrevet

TS jeg synes du skal snake med noe profesjonele om dette hvis det plager deg. Har du råd kan du ta kontakt med en privat psykolog eller sexolog for det går raskest, hvis ikke kan fastlegen henvise deg til noen. Prøv å ikke skale deg, alle har noe de sliter med ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...