AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Skrev med en fyr på tinder. Skrevet et par dager. Avtalt å møtes imorgen. Idag svarte han på dialogen med et kort svar som ikke var moe å svare på. Samtalen tok derfor slutt. Han har ikke nevnt noe om at han ikke vil møtes imorgen. Hva tenker dere? Fader han ut eller tenker at vi får snakke mer på daten? Anonymkode: 52fd1...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Har dere avtalt tid og sted? Anonymkode: b74e5...5c9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 Helt umulig å si hva han tenker. Dersom du har tid og sted så kan du kommentere at du gleder deg til å treffes? Har du ikke tid og sted så kan du jo foreslå det nå? Anonymkode: ed340...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 Har dere avtalt å treffes i morgen? Da møter du opp og ser. Samtaler stopper av og til, ikke overtenk dette. Anonymkode: 41dc4...78f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 Vi har ikke avtalt tid men vi har avtalt sted. Dette gjorde vi igår, så derfor jeg synes det er litt unaturlig at samtalen stopper opp. Kunne sikkert klart å drege den videre, men på grunn av tidligere erfaringer ønsker jeg en gjensidighet helt fra start. ts Anonymkode: 52fd1...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har ikke avtalt tid men vi har avtalt sted. Dette gjorde vi igår, så derfor jeg synes det er litt unaturlig at samtalen stopper opp. Kunne sikkert klart å drege den videre, men på grunn av tidligere erfaringer ønsker jeg en gjensidighet helt fra start. ts Anonymkode: 52fd1...1af Da kan du sende en kjapp melding og spørre om tidspunkt? Dersom han ikke svarer, så er jo det et svar i seg selv…Han sendte jo siste meldingen, så kan godt være han tenker det er din tur til å skrive, selv om ikke han skrev et spørsmål. Anonymkode: 41dc4...78f 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Del Skrevet 6. september 2024 Du bare dropper denne fyren. Ikke kast bort tiden din på ghostere. Anonymkode: f013a...dd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bare dropper denne fyren. Ikke kast bort tiden din på ghostere. Anonymkode: f013a...dd8 Vet jo ikke om han er det. Men magefølelsen min sier meg at han ikke tenker å dra på date. Så jeg lar det være opp til han å høre om tidspunkt hvis det er aktuelt. Hvis ikke lar jeg det gå 😀 Anonymkode: 52fd1...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 7. september 2024 #9 Del Skrevet 7. september 2024 Hørt noe? Jeg hadde spurt da. «Ville du møtes i dag?» Hvordan han svarer/ikke svarer vil gi det svarer du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mathilde88 Skrevet 7. september 2024 #10 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da kan du sende en kjapp melding og spørre om tidspunkt? Dersom han ikke svarer, så er jo det et svar i seg selv…Han sendte jo siste meldingen, så kan godt være han tenker det er din tur til å skrive, selv om ikke han skrev et spørsmål. Anonymkode: 41dc4...78f Enig. Det er jo din tur til å sende melding, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #11 Del Skrevet 7. september 2024 ZarahSweet skrev (1 time siden): Hørt noe? Jeg hadde spurt da. «Ville du møtes i dag?» Hvordan han svarer/ikke svarer vil gi det svarer du trenger. Skjønner dere tenker at jeg bør ta kontakt. Men jeg opplever det motsatt her. Fordi jeg har tatt mest initiativ til nå, og har ingen gode erfaringer med å være den som er mest på. Så jeg tar det litt som det kommer. Hører jeg ikke noe lar jeg det gå. Anonymkode: 52fd1...1af 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #12 Del Skrevet 7. september 2024 Spesielt å møtes for første gang på en lørdag. Skriker "jeg har ikke et liv" Anonymkode: 15f6a...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #13 Del Skrevet 7. september 2024 Nei, det er ikke en avvisning. AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt å møtes for første gang på en lørdag. Skriker "jeg har ikke et liv" Anonymkode: 15f6a...0ce Jeg synes det virker desperat å unngå lørdag bare for å late som man har et liv. Jeg vet ikke om det er et pluss at man MÅ ut på lørdag . Mange som dater kan godt sette av en fredag eller lørdag selv om vennene har andre planer. Anonymkode: 49cf8...2ea 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #14 Del Skrevet 7. september 2024 Du blir droppet etterpå. Hvorfor kaste bort mer tid? Anonymkode: d2078...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #15 Del Skrevet 7. september 2024 ZarahSweet skrev (2 timer siden): Hørt noe? Jeg hadde spurt da. «Ville du møtes i dag?» Hvordan han svarer/ikke svarer vil gi det svarer du trenger. Nei, hun bør ikke spørre om han fortsatt vil møres. Det virker underlegent og gir ham overtaket. TS, er du gira på fyren? I så fall spør du «møtes kl x?». Da er du selvsikker og tar det som en selvfølge at han overholder avtalen. Får du ikke svar, går du videre. Anonymkode: 7b977...8f5 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #16 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, hun bør ikke spørre om han fortsatt vil møres. Det virker underlegent og gir ham overtaket. TS, er du gira på fyren? I så fall spør du «møtes kl x?». Da er du selvsikker og tar det som en selvfølge at han overholder avtalen. Får du ikke svar, går du videre. Anonymkode: 7b977...8f5 Har faktisk mistet interessen når det dabbet av. Så jeg tenker å la det gå. Flere fisk i havet 😀 ts Anonymkode: 52fd1...1af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #17 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har faktisk mistet interessen når det dabbet av. Så jeg tenker å la det gå. Flere fisk i havet 😀 ts Anonymkode: 52fd1...1af Men det er jo du som ikke har svart han, han sende jo melding sist? 😂😂 Det skal jammen ikke være lett i dag 🙈 Anonymkode: 41dc4...78f 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #18 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er jo du som ikke har svart han, han sende jo melding sist? 😂😂 Det skal jammen ikke være lett i dag 🙈 Anonymkode: 41dc4...78f Joda, men man merker liksom når den andre korter ned samtalen. Mulig jeg er helt på bærtur her, men dette føles ikke rett vei å gå. ts Anonymkode: 52fd1...1af 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #19 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Joda, men man merker liksom når den andre korter ned samtalen. Mulig jeg er helt på bærtur her, men dette føles ikke rett vei å gå. ts Anonymkode: 52fd1...1af Høres ut som en god avgjørelse! Bare å gå videre og møte en ny og bedre mann 😃 Anonymkode: 7b977...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #20 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Joda, men man merker liksom når den andre korter ned samtalen. Mulig jeg er helt på bærtur her, men dette føles ikke rett vei å gå. ts Anonymkode: 52fd1...1af 😂😂 neivel, du må selvfølgelig se dette ann selv. Du får bare ikke håpe han ikke sitter og tenker det samme, men har venner som sier « Ikke send to meldinger på rad! Dersom hun vil ha kontakt, så svarer hun.» 🙈 Anonymkode: 41dc4...78f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå