Gå til innhold

Lenzetto vs Estrogel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har måttet bytte fra Estrogel til Lenzetto pga legemiddelmangel på apoteket. Byttet for en uke siden. Jeg brukte 1,5 pumpetrykk Estrogel hver dag og det funket fint. Bruker nå 2 sprayer Lenzetto daglig, og har fått tilbake hetetokter og humørsvingninger så det holder. Flere som har den erfaringen? Eller trenger kroppen bare litt tid?

PS. Har prøvd østrogenplaster også, og det virket dårlig…  

Anonymkode: 9f2cc...dc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte gå over til Lenzetto selv pga. legemiddelmangel. Brukte plaster tidligere, og syntes det virket bra. Ikke like fornøyd med sprayen nei! Bruker også 2 spray daglig, og fikk høre av noen som også bruker spray at jeg kan øke til 3. Har ikke gjort det ennå da.

Anonymkode: 6c9e9...a03

Skrevet

Står dere på sånne vagitatorer hver 3. måned i tillegg?

Anonymkode: d0422...955

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mener du Vagifem vagitorier? Ja, jeg bruker det hver tredje dag for å forebygge plager med tørre slimhinner med påfølgende urinveisinfeksjoner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mener du Vagifem vagitorier? Ja, jeg bruker det hver tredje dag for å forebygge plager med tørre slimhinner med påfølgende urinveisinfeksjoner.

Nei. Jeg tar Utrogestan (Progesteron) 15 dager i strekk hver tredje måned. Og to «støt» Lenzetto  daglig. Bruker vanligvis Estalis plaster men får jo ikke tak i de nå. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker Provera i tillegg i 14 dager hver 3 måned

Anonymkode: 6c9e9...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...