Gjest Silje Skrevet 15. mars 2002 #2 Skrevet 15. mars 2002 Jepp - jeg er med Noe spessielt du tenkte på?12
svima Skrevet 15. mars 2002 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2002 hei silje! er selvfølgelig ute etter gode tips.. har vært noen labre dager på børsen. ligger laangt nede på 9000-tallet nå. regner med at det går bedre over helga.. hvordan går det med deg? aksjespillet er et spill hvor du får spekulere på børsen. den som får 200000 til å vokse mest innenfor spilleomgangen vinner 10000 kroner(2 og 3 premie også)! skikkelig artig og spennende! http://www.aksjespillet.no
Gjest Silje Skrevet 16. mars 2002 #5 Skrevet 16. mars 2002 Nåja, vet ikke om jeg er den rette til å komme med gode tips. Kan jo ta forige sessong som et meget godt eksempel: kjøpte Evercom for alt jeg hadde, dagen etter gikk de konk og jeg tapte alt (er veldig glad i å ta slike sjanser - en må jo risikere noe for å kunne vinne) Har hatt det veldig travelt den siste tiden, så jeg er ikke helt oppdatert. Var så vidt innom nå i sted, ser jeg har tjent mye på RCL. Tror de skal ha gode fremtidsutsikter. Får vanligvis en del hjelp fra profesjonelt hold - kjenner en meget god aksjemegler (hysj!! ) Men har ikke hatt kontakt med han på en stund. Skal si fra om jeg kommer over noe. Ligger forsåvidt oppe på 805 plass - mitt beste så langt Hva med deg, tjener du grovt på noe, eller? Lykke til 12
svima Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2002 har to porteføljer, og den ene går iallefall i pluss...har tjent bra på NUT, DNO og EDB foreløbig. bra plassering du har! (forrige runde lå jeg på 40 plass med den ene porteføljen) det er jo gøy å kunne ta sjanser uten å risikere ekte penger håper (som mange andre) at PGS skal øke kraftig..krysser fingrene! tror jeg bare skal beholde de aksjepostene jeg har og se hva som skjer, runden er jo snart slutt, og har ikke nubbsjangs til å vinne! hører at OPC anbefales nå, fordi de ligger så lavt. lykke til videre! svima12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå