AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Baby er 5 mnd, får bare mme (ikke morsmelk). Har derfor gitt smaksprøver siden han var 4 mnd, og han kan nå fint spise noen teskjeer, svelger fint. Hvordan gjør dere det med måltider? Får babyen grøt/mos samtidig med mme på ettermiddag/kveld? Eller blir grøt/mos et eget måltid utenom mme? Jeg er så usikker på hvordan jeg skal legge opp måltidene. Anonymkode: 3a699...f88
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Baby er 5 mnd, får bare mme (ikke morsmelk). Har derfor gitt smaksprøver siden han var 4 mnd, og han kan nå fint spise noen teskjeer, svelger fint. Hvordan gjør dere det med måltider? Får babyen grøt/mos samtidig med mme på ettermiddag/kveld? Eller blir grøt/mos et eget måltid utenom mme? Jeg er så usikker på hvordan jeg skal legge opp måltidene. Anonymkode: 3a699...f88 Aldri gitt mos som måltid, men ga smaksprøver først også gikk vi over til ren mat i hele biter, skiver, staver 😅 MME på kveld før legging og en flaske på morgenen en stund før frokost, og en flaske til dupp. Så 3 flasker x 260 ML om dagen ca. Anonymkode: af98e...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå