Gå til innhold

Er han interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i snart to år etter et langvarig forhold og jeg har to barn som går på barneskole. Jeg har kun barnefri annenhver helg, og har derfor begrenset mulighet til å date. Jeg har nå møtt en mann som er noen år yngre enn meg. Han har ikke barn. Han jobber mye, lange dager og stort sett seks dager i uka. Noen ganger mer. Han har derfor heller ikke mye tid til dating. Vi har snakket sammen i underkant av en måned nå og har møttes tre ganger. Det har vært veldig hyggelig og jeg har opplevd at han viser interesse for meg. Vi har snakket sammen og sett på TV sammen. Han har enten hånda på låret mitt eller holder meg i hånda stort sett hele tiden når vi snakker. På mange måter får jeg bekreftelse på at han liker meg. Vi har hatt sex de gangene vi har møttes og det har vært bra. Han har også gitt uttrykk for at det har vært bra. Jeg har også overnattet hos han en gang. Mellom møtene har vi kontakt via Snapchat, men jeg opplever at det er veldig varierende hvor mye initiativ han tar. Vi har sjelden samtaler på snap, for det meste sender han meg snapper som det ikke nødvendigvis er naturlig å svare på, og jeg veksler mellom å svare og ikke. Det samme gjelder når jeg sender snapper til han. Han svarer alltid når jeg spør om noe, men det kan noen ganger ta lang tid før han svarer, ofte tror jeg det handler om at han er på jobb. Men noen ganger legger jeg merke til at han ikke åpner snapper på lang tid, samtidig som jeg ser at snapscoren hans øker. Jeg vet at det er barnslig å følge med på dette, men man blir jo helt skada av denne nettdatingen. Jeg tenker jo at det er sannsynlig at han snapper med venner, han snapper generelt mye mer enn meg. Jeg er veldig lite aktiv på snap. Noen ganger når vi snapper mye fram og tilbake kan samtalen handle om sex, men det føles egentlig som det er en fin balanse. Det blir aldri vulgært eller oppleves som om han vil ha meg til å gjøre noe jeg ikke vil. Men tanken om at han bare er ute etter sex kan komme etter disse samtalen. Og også følelsen om at han egentlig ikke er interessert i noe forhold kommer snikende og jeg kjenner på veldig usikkerhet. Jeg har veldig lyst til å være direkte med han å spørre hva han tenker om å fortsette å møte meg, men tenker samtidig at det vil kunne føles for pågående. Så jeg har hittil latt være å agere på min usikkerhet. Men det fører til mye ubehag og frustrasjon hos meg. Jeg blir fysisk dårlig til tider. Jeg har ikke mulighet til å se han før om en uke, mens han for en gangs skyld skal ha fri både lørdag og søndag denne helgen, typisk. Jeg har veldig lyst til å få avklart om han vil møtes neste helg, men har også lyst til at han skal ta initiativ. Hva tenker dere at det er lurt å gjøre? Er han interessert? 

Anonymkode: e5712...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen her kan svare deg på det, du er nesten nødt til å snakke med han.

Anonymkode: 363db...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...