Gå til innhold

Hovedretten vår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har satt sammen menyen helt selv, kokken lager akkurat det vi ønsker.

Indrefilet av okse med rødvinssaus,sauterte grønnsaker,stekt skogsopp sommerpoteter ovnsbakt hele medskall, hvitløk og urter

Men er det litt mye med BÅDE sauterte grønnsaker OG stekt skogsopp? Jeg skrev til kokken ENTEN grønnsakene eller soppen, men så kom han med forslag om at begge deler skulle være med. Hva mener dere? Er sånn i tvil. Vil ikke at det skal bli "rotete" likeom to typer tilbehør, men begge deler er jo godt og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syns det hørtes veeeeeeeeldig godt ut både med sopp og grønnsaker!!!

Skrevet
Eg syns det hørtes veeeeeeeeldig godt ut både med sopp og grønnsaker!!!

*nikke ivrig*

Du trenger vel ikke en ekstra gjest, Kitekatt? ;)

Skrevet
Men er det litt mye med BÅDE sauterte grønnsaker OG stekt skogsopp? Jeg skrev til kokken  ENTEN grønnsakene eller soppen, men så kom han med forslag om at begge deler skulle være med. Hva mener dere? Er sånn i tvil. Vil ikke at det skal bli "rotete" likeom to typer tilbehør, men begge deler er jo godt og.

Vi velger catering, fra et annerkjent sted som vi vet har god mat. Der er det flere av hovedrettene, blandt annet den vi sannsynligvis ender på, som har både grønnsaker og stekt sopp. (De beskriver det vel på en finere måte, men.)

Noen har bare grønnsaker.

Tror det bare blir godt, og ikke rotete i det hele tatt. (Hadde det blitt det hadde nok kokken deres protestert.)

Skrevet
Tror det bare blir godt, og ikke rotete i det hele tatt. (Hadde det blitt det hadde nok kokken deres protestert.)

.. og det var jo tvert imot han som foreslo begge deler.

Synes det høres topp ut jeg - med både og.

Skrevet

Ok, takk alle sammen :) Da blir det begge deler!

Skrevet

Ja, begge deler hører med til oksekjøtt. :sikle:

Skrevet

Supert!! Det hørtes ut som en nyyydelig middag!!

Jeg tror ikke det blir rotete i det hele tatt. Og jeg tror nok kokken din ville kvidd seg for å lage en rotete middag ;)

Skrevet

Var i stort selskap i helgen, og der var tilbehøret både gulrøtter, rosenkål, soppstuing og en løk-kompott eller noe, og så tyttebærsyltetøy. I tillegg til to forskjellige typer poteter og selvfølgelig kjøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...