Stormzy Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Hei, Jeg er en middelaldrendemann på 45 år som lurer på et par ting. Jeg skal en tur til Trondheim og jeg klarer ikke å finne ut når flyet mitt går, selv om jeg har flybilletter med Norwegian på mail, også lurer jeg veldig på om man får kjøpt lange rullepapir i Trondheim, selv om det er på bøgda. Kult om noen kan hjelpe meg før jeg får et anfall. På forhånd, takk!
hudorm1 Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 Tipper hvis du ruller litt mindre, så finner du fort ut når flyet ditt går. 1 1
smurfebuss Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Du kan jo bare bli hjemme, da. Hilsen Trondheim 1
KnekkeBørre Skrevet 6. september 2024 #4 Skrevet 6. september 2024 Stormzy skrev (2 minutter siden): Hei, Jeg er en middelaldrendemann på 45 år som lurer på et par ting. Jeg skal en tur til Trondheim og jeg klarer ikke å finne ut når flyet mitt går, selv om jeg har flybilletter med Norwegian på mail, også lurer jeg veldig på om man får kjøpt lange rullepapir i Trondheim, selv om det er på bøgda. Kult om noen kan hjelpe meg før jeg får et anfall. På forhånd, takk! Kjøp Blå Rizla på hvilken som helst bensinstasjon og rull 2 da mann.
Cid Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 KnekkeBørre skrev (4 timer siden): Kjøp Blå Rizla på hvilken som helst bensinstasjon og rull 2 da mann. Eller kjøp en rullator. 1
KnekkeBørre Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 Cid skrev (1 time siden): Eller kjøp en rullator. Genialt forslag!
Cid Skrevet 6. september 2024 #7 Skrevet 6. september 2024 KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Genialt forslag! Og inviter på rullade.
jukkapalme Skrevet 6. september 2024 #8 Skrevet 6. september 2024 Cid skrev (46 minutter siden): Og inviter på rullade. Kalverullade. Og rullekake til dessert
Cid Skrevet 6. september 2024 #9 Skrevet 6. september 2024 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Kalverullade. Og rullekake til dessert 🏃♂️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå