Nesly Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Altså musikknoter. Føler "notes" blir feil? Noen som vet?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Musical note/notation, tone. https://www.vocabulary.com/dictionary/musical note Anonymkode: c0a19...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 Du kan bruke notes ja. Det kan vel bety både noter og notater, men det vil fremgå av sammenhengen. Anonymkode: ef882...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 Sheet music /notes/music(al) notes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 6. september 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan bruke notes ja. Det kan vel bety både noter og notater, men det vil fremgå av sammenhengen. Anonymkode: ef882...678 Er du sikker på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Del Skrevet 6. september 2024 Nesly skrev (20 minutter siden): Er du sikker på dette? Det er ikke meg du siterer, men jeg er i alle fall sikker på det. Du kan også bruke musical notes. Hvis det er selve notearkene du mener, så kalles det for sheet music, og ett enkelt ark med noter kalles note sheet. Anonymkode: 96d02...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 6. september 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 6. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke meg du siterer, men jeg er i alle fall sikker på det. Du kan også bruke musical notes. Hvis det er selve notearkene du mener, så kalles det for sheet music, og ett enkelt ark med noter kalles note sheet. Anonymkode: 96d02...951 Takk! Ja det er notene til noen musikkstykker jeg mener. Hvordan sier man "kan du skaffe notene?" (Som i notearkene). Endret 6. september 2024 av Nesly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Del Skrevet 6. september 2024 Nesly skrev (5 minutter siden): Takk! Ja det er notene til noen musikkstykker jeg mener. Hvordan sier man "kan du skaffe notene?" (Som i notearkene). "Can you provide the note sheets?" Anonymkode: 7c3b5...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #9 Del Skrevet 6. september 2024 Keyes? Anonymkode: bff3c...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 6. september 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "Can you provide the note sheets?" Anonymkode: 7c3b5...90c Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #11 Del Skrevet 6. september 2024 Sheet notes er riktigere. Aldri hørt note sheets brukt på engelsk. Anonymkode: d71fb...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #12 Del Skrevet 6. september 2024 *Sheet music Anonymkode: d71fb...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 6. september 2024 #13 Del Skrevet 6. september 2024 Nesly skrev (5 minutter siden): Tusen takk! Jeg ville nok sagt sheet music da, men du gjør deg nok forstått uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 6. september 2024 #14 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Keyes? Anonymkode: bff3c...ed9 Keys (uten e) betyr nøkler. I notesammenheng f.eks. G-nøkkel, F-nøkkel eller Sopran (C)-nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2024 #15 Del Skrevet 6. september 2024 Nesly skrev (2 timer siden): Altså musikknoter. Føler "notes" blir feil? Noen som vet?😊 The note for den enkelte noten på arket. Sheet Music for notearket. Tone for lyden av noten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #16 Del Skrevet 6. september 2024 Nesly skrev (2 timer siden): Er du sikker på dette? 😂😂 ja, altså jeg regner jo med du skal si dette til noen i en musikalsk sammenheng? Men du kan si musicnotes dersom du føler notes var utydelig? Anonymkode: ef882...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 6. september 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 6. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): 😂😂 ja, altså jeg regner jo med du skal si dette til noen i en musikalsk sammenheng? Men du kan si musicnotes dersom du føler notes var utydelig? Anonymkode: ef882...678 Jeg mente ikke en enkelt note, men noter til musikkstykker. Tror sheet music er riktigere da? Endret 6. september 2024 av Nesly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #18 Del Skrevet 6. september 2024 Nesly skrev (2 minutter siden): Jeg mente ikke en enkelt note, men ett noteark.... Ja, men dersom du i en musikalsk sammenheng sier « could you hand me the notes, please?» så vil jeg tro alle skjønner hva du mener? Anonymkode: ef882...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå