AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Har ei datter på 15 år, hun er rett å slett kronisk negativ, samtidig som hun alltid har vondt ett eller annet sted. Snakker negativt om alt og alle, skole, slekt, venner, ting hun skal gjøre, ting hun ikke gjør, alt er negativt. Og skal hun noe så kan du banne på at hun har vondt. Mage, hode, bein, armer. Det minste arr er et stort problem.. jeg blir så sliten av dette. Skille så hatt en dag der det fantes noen gleder. Hvordan knekke den negative spiralen? Anonymkode: 5c6ec...233
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ei datter på 15 år, hun er rett å slett kronisk negativ, samtidig som hun alltid har vondt ett eller annet sted. Snakker negativt om alt og alle, skole, slekt, venner, ting hun skal gjøre, ting hun ikke gjør, alt er negativt. Og skal hun noe så kan du banne på at hun har vondt. Mage, hode, bein, armer. Det minste arr er et stort problem.. jeg blir så sliten av dette. Skille så hatt en dag der det fantes noen gleder. Hvordan knekke den negative spiralen? Anonymkode: 5c6ec...233 Du kan banne på at det foregår noe du ikke får med deg. Anonymkode: 67a0d...90a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan banne på at det foregår noe du ikke får med deg. Anonymkode: 67a0d...90a Har virkelig prøvd å snakke med henne, nevnt det for helsesøster også, men kommer ingen vei. Standard svar er at alt er greit, men hva som er greit oppi alt det negative kan jeg ikke forstå.. Anonymkode: 5c6ec...233
Doris Becker Skrevet 6. september 2024 #4 Skrevet 6. september 2024 (endret) . Endret 6. oktober 2024 av Doris Becker
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har ei datter på 15 år, hun er rett å slett kronisk negativ, samtidig som hun alltid har vondt ett eller annet sted. Snakker negativt om alt og alle, skole, slekt, venner, ting hun skal gjøre, ting hun ikke gjør, alt er negativt. Og skal hun noe så kan du banne på at hun har vondt. Mage, hode, bein, armer. Det minste arr er et stort problem.. jeg blir så sliten av dette. Skille så hatt en dag der det fantes noen gleder. Hvordan knekke den negative spiralen? Anonymkode: 5c6ec...233 Min løsning ble å ikke skjønne surv. Litt mindre barn. Så nektet å forstå ting som ikke ble sagt på ordentlig måte. Det gikk en uke. Og da hadde det vært sånn i 7år. Anonymkode: 5e898...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 Du kan konfrontere henne, spørre om hun ser selv hvor negativ hun er og hvor lite konstruktivt det er å velte seg rundt i misnøyen sin. Hun forsurer eget og andres liv, når hun kommer ut i arbeidslivet blir hun den som klager på alt og alle og drar alle rundt seg ned...helt til noen setter henne på plass. Anonymkode: d46eb...2b6 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Skrevet 6. september 2024 Film en vanlig setting hvor hun viser negativiteten og vis den til henne. Kan hjelpe å se seg selv utenfra. Anonymkode: 74e96...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå