AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Jeg har hatt astma som barn, så har jeg slitt litt med astmasymptomer under allergi sesong. Nå er det verre enn noen gang, jeg har flere anfall i uken, hoster ekstremt mye, sover dårlig og er veldig sliten. Prøver å holde meg på jobb da jeg var sykemeldt fra oktober til februar etter en operasjon. Så vil ikke ut i sykemelding igjen, men har en jobb der det er vanskelig å bruke forstøver. Jeg er ofte hos legen, vi har en medisinplan, følger den slavisk. Noen dager er jeg helt fin, andre dager veldig dårlig sånn som i dag. Jeg er dårligere på penværs dager, mistenker at det er burot enda og går fortsatt på mye allergimedisiner. Dere som også har/hatt astma som man ikke får kontrollert med vanlige medisiner. Hva gjør dere? Og har dere blitt bedre? Anonymkode: d6dd4...2a0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Skrevet 8. september 2024 Ingen? Ts Anonymkode: d6dd4...2a0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Ta kontakt med fastlegen din og forklar at behandlingen ikke fungerer godt nok og beskriv mønsteret i sykdommen din. Forhør deg om mulighetene for henvisning til lungelege som kanskje har mer avansert/bedre egnet behandling for deg. Anonymkode: 5da22...835 4