AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Vurderer å handle på Fruugo, men er litt skeptisk til slike sider Anonymkode: de89e...8ad
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 Nettstedet er seriøst nok, men varene jeg fikk var billigkopier fra type temu,aliexpress og ikke de samme som på bildene. Anonymkode: 78ab3...ccd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Absolutt ikke seriøst, kjøper du en "merkevare" er det fake, og det meste derifra er ræl tilsvarende Temu. Anonymkode: c1d33...74c 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Skrevet 6. september 2024 Forbrukerrådet har advart mot firmaet, så definitivt ikke seriøst. Hvilke varer tenkte du å bestille? Har du sjekket amazon eller etsy? Anonymkode: 8e3db...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 Kjøpte en reservedel til en bil, betalte via Klarna. Fikk akkurat det jeg trengte, originaldel og ikke noe fake, og betalingen gikk fint. Selger var i Kina. Fruugo er en markedsplass, som f.eks finn.no, bare at den er global. Tror det er her mange misforstår og tror Fruugo, Temu osv er en butikk. Man er nødt til å se på selger for å vurdere om det er trygt. Vil anta at om 10-15 år finnes det nesten ikke butikker igjen som driver på "gamlemåten". Da er det bare Temu, Fruugo etc. Anonymkode: 164e1...7a1 3
Brunello Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 Ikke til å stole på etter vår erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Skrevet 6. september 2024 Jeg har kjøpt litt forskjellig og er fornøyd med det jeg har fått. Passer overens med beskrivelse. Kjøpt noen hansker for 3 år siden som er gode som gull på vinterstid. Noen kopper og noen klær, har ikke noe å si på kvalitet. Anonymkode: 50145...dda
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #8 Skrevet 7. september 2024 Nei, dårlig kundeservice, dyr retur, kvalitet som aliexpress og Temu. Ville aldri kjøpt noe som skal berøre hud eller fordøyes derfra, altså feks klær, bestikk, øredobber, sminke, kremer, sjampo, service, kosttilskudd osv. Inkludert til dyr. Anonymkode: e9ea3...83e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #9 Skrevet 7. september 2024 Jallabutikk du ikke kan stole på Anonymkode: 72497...592
Hateridioter Skrevet 7. september 2024 #10 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjøpte en reservedel til en bil, betalte via Klarna. Fikk akkurat det jeg trengte, originaldel og ikke noe fake, og betalingen gikk fint. Selger var i Kina. Fruugo er en markedsplass, som f.eks finn.no, bare at den er global. Tror det er her mange misforstår og tror Fruugo, Temu osv er en butikk. Man er nødt til å se på selger for å vurdere om det er trygt. Vil anta at om 10-15 år finnes det nesten ikke butikker igjen som driver på "gamlemåten". Da er det bare Temu, Fruugo etc. Anonymkode: 164e1...7a1 Skrekk og gru 😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå