AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg har bestilt en resept på flåttmedisin hos dyrlegen, og må betale 150 kroner for å hente den hos dyrlegen. Jeg kom på like etterpå at jeg også trengter resept på ormekur. Må man betale ett gebyr for hver resept eller ett gebyr for flere resepter som bestilles samtidig? Anonymkode: 77b6a...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har bestilt en resept på flåttmedisin hos dyrlegen, og må betale 150 kroner for å hente den hos dyrlegen. Jeg kom på like etterpå at jeg også trengter resept på ormekur. Må man betale ett gebyr for hver resept eller ett gebyr for flere resepter som bestilles samtidig? Anonymkode: 77b6a...7df Men du har jo ikke bestilt de samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 Mezzosoprena skrev (1 time siden): Men du har jo ikke bestilt de samtidig? Nei men lurer på om jeg kun må betale et gebyr hvis jeg ringer inn og bestiller den andre medisiner nå Ts Anonymkode: 77b6a...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei men lurer på om jeg kun må betale et gebyr hvis jeg ringer inn og bestiller den andre medisiner nå Ts Anonymkode: 77b6a...7df Mest sannsynlig. Veterinæren må jo gjøre hele jobben på nytt. Anonymkode: 68a8e...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei men lurer på om jeg kun må betale et gebyr hvis jeg ringer inn og bestiller den andre medisiner nå Ts Anonymkode: 77b6a...7df Det tviler jeg på... Må jo gjøre en ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Hvis dyrlegen er grei, men du må egentlig betale for det, ja. Anonymkode: 2bba6...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Uansett er det jo to resepter, og det tar nesten dobbelt så lang tid som én resept. Anonymkode: 18328...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå