Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Vi har vært sammen i 1 1/2 år nå, og omtrent så lenge har han nesten bodd hos meg. Jeg er student og han var arbeidsledig da vi ble sammen, så han hadde ikke så god råd. Det var derfor ikke i tankene mine at han skulle være med på å betale husleie, støm, telefon etc. Nå har han hatt jobb i noen måneder, men han betaler fortsatt ikke noe. Offisielt bor han hos mora, men der er han kanskje to til fire netter i måneden. Hvordan ville dere ha gjort det i denne situasjonen? Matvarer handler vi ca. 50-50.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Spør om han vil flytte inn og bidra økonomisk.
Malama Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Spør om han vil flytte inn og bidra økonomisk. ← Jepp. Kommunikasjon. Snakke sammen. Det er løsningen på det meste
Within my guitar Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Selv om han ikke bor hos deg offisielt, så virker det jo som han er der hele tiden. Da er det jo rett og rimelig at han bidrar på husleia, om ikke nødvendigvis at han betaler like stor del som deg, men iallefall en liten bit.Viktig at du ikke etterhvert føler deg utnyttet også. Tror nok det er lurt å prate sammen om dette.
salsera Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Synes det høres rimelig ut å be ham om å bidra. Eventuelt kan han jo dekke mer av eller alle matutgiftene?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Kommunikasjon. Snakke sammen. Det er løsningen på det meste ← Selvfølgelig skal vi ta en prat om det, men før jeg begynner den samtalen har jeg lyst til å høre/lese litt hva andre synes, hvordan dere ville gjort det. Håper på flere tilbakemeldinger!