AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Skrevet 6. september 2024 Har truffet en fyr som er hyggelig men han sykler alltid. Så han bruker aldri litt pene klær, alltid fritid eller sykkelklær. Han er da naturligvis svett og blaut når han dukker opp og jeg får på en måte ikke så lyst til å klemme og sånt. Lurer på om menn tenker på dette? Altså at man er på date, ikke på trening og skal ta seg litt fint ut? Anonymkode: 1c542...fb5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Skrevet 6. september 2024 Virker som dere to er en dårlig match ganske enkelt. Man er som man er, om du ikke liker at han er den han er så finn en som passer deg. Anonymkode: e7bfa...4c3 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Skrevet 6. september 2024 Det hadde vært en dealbreaker for meg. Fint med sykling, men å skulle sykle til alle anledninger smaker av fanatisme og er ikke noe for meg. Og å dukke opp svett til date?!? 🤢 Anonymkode: a8b42...79b 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Skrevet 6. september 2024 Dette hadde ikke gjort meg noe, men smaken er som baken. Frisk ny svette er ikke det samme som udusjet, gammel svette. Dersom du synes dette er udelikat, så er det bare sånn det er. Alle passer ikke sammen 😊 Anonymkode: e44a2...08a 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): svett og blaut når han dukker opp 🤢 Anonymkode: b6a7b...7d4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er da naturligvis svett og blaut når han dukker opp It's a no for me, fint og flott at man sykler, men det turn off med svett og blaut mann på date. Anonymkode: fe9ca...10e 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Skrevet 6. september 2024 Jeg liker også sykling, men møte opp gjennomsvett på date? Det har jeg aldri opplevd og jeg har vert på mer enn ett par sykkeldater. Det høres litt for spesielt ut for meg altså🙃 møter han i spandex på middag liksom? Anonymkode: 083ab...f2f 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Skrevet 6. september 2024 Jeg er også en av de som «alltid» sykler, men det er forskjell på treningstur og det å sykle når jeg skal på besøk eller f.eks på kino. Sykler ikke så fort at jeg blir svett når jeg har på vanlige klær og skal et sted. Kunne godt ha syklet hvis jeg skulle på date, men da hadde jeg tatt den vanlige sykkelen (type 3 gir og kurv på styret) og ikke den sykkelen jeg bruker til trening på landevei eller terrengsykkelen. Anonymkode: 660e9...ae3 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #9 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker også sykling, men møte opp gjennomsvett på date? Det har jeg aldri opplevd og jeg har vert på mer enn ett par sykkeldater. Det høres litt for spesielt ut for meg altså🙃 møter han i spandex på middag liksom? Anonymkode: 083ab...f2f Det kan godt være det ja. Og ja altså, jeg liker trening, men man trenger jo ikke blande dating med treningen hver gang. Man kan jo være litt ålreit kledd og. Anonymkode: 1c542...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #10 Skrevet 6. september 2024 For meg er sykkel et transportmiddel. Jeg sykler ofte til date. Har dog elsykkel, så kan bare skru opp motoren så blir jeg ikke svett. Anonymkode: 97d33...b9a
Meowmere Skrevet 6. september 2024 #11 Skrevet 6. september 2024 Til og med jeg prøver å se bra presentabel ut hvis jeg skal på date, og jeg er nok en som de fleste ikke liker hverdagsklærne til.
makkapakka Skrevet 6. september 2024 #12 Skrevet 6. september 2024 Menn som sykler får den ikke opp, bare å glemme
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #13 Skrevet 6. september 2024 makkapakka skrev (23 minutter siden): Menn som sykler får den ikke opp, bare å glemme 😂 Anonymkode: 1c542...fb5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #14 Skrevet 6. september 2024 Ja får se om han sykler neste gang da Anonymkode: 1c542...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå