Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stargaze skrev (Akkurat nå):

Beviser st hun visste alt om ham, selvsagt gjorde hun det, denne bør sendes VG med et kritisk spørsmål til hvorfor de ikke deler at hun visste alt om ham. Selv om hun sa at hun ikke ante noenting.
Den forklaringen hennes har skranglet siden den kom. Hun hadde jo ikke bodd i ødemarken uten netttilgang…

Lurer på hva hun googlet i 2011, som "ikke så så bra ut smilefjes"?

Noe skurrer hos den norske pressen. 

Jeffrey Epstein står selv ansvarlig for sine handlinger. Jeg må ta ansvar for at jeg ikke sjekket Epsteins bakgrunn bedre, og at jeg ikke raskt nok forsto hva slags menneske han var, sier kronprinsessen i en uttalelse sendt til NTB natt til lørdag.

https://www.dagbladet.no/kjendis/mette-marit-om-epstein-kontakt-angrer/84170293

At hun tørr. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit at slottet «glemte» at MM sin kontakt med Epstein dro seg inn i år tre etter avsløringene i media om overgrep, og ikke «bare» år to. 

U are very charming you know.

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Krokenguri skrev (14 minutter siden):

Usikker , ganske sikker på han og film. Men trekker det tilbake. 

Du skrev litt tidligere i dag at han var en (veldig?) god skuespiller. At du husket ham fra det…. 🧐

tillegget:

sitat: «Og vokste opp med han som tv kjendis,først og fremst . En vanittig god skuespiller. Og han var enormt populær. »

Jeg er noe eldre enn deg, og jeg husker ham ikke spesielt (men husker mange andre kjendiser, så jeg er ikke helt senil).

Endret av Andrea59
Tillegg, sitat
  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lulisa skrev (15 minutter siden):

Jeg fant en veldig rar mailutveksling mellom  Jeffrey og en kalt Boris. Nederst på side 12 dersom man søker "mette" i arkivene. Vet ikke om jeg kan quote det her engang, men det er veldig rart?

screenshot?

Stargaze skrev (10 minutter siden):

Beviser st hun visste alt om ham, selvsagt gjorde hun det, denne bør sendes VG med et kritisk spørsmål til hvorfor de ikke deler at hun visste alt om ham. Selv om hun sa at hun ikke ante noenting.
Den forklaringen hennes har skranglet siden den kom. Hun hadde jo ikke bodd i ødemarken uten netttilgang…

Alle de store avisene bør få tilsendt alle disse screenshottene, med spørsmål om hvorfor de ikke skriver om dette.

Jeg hadde faktisk aldri sett for meg at det var så ille, løgnhistorien fra slottet har jo vært at de ved en tilfeldighet har vært på samme fest et par ganger, ikke at de hadde en personlig relasjon, sånn dette beviser 😵‍💫

Endret av velociraptor
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
rebella81 skrev (4 minutter siden):

Leit at slottet «glemte» at MM sin kontakt med Epstein dro seg inn i år tre etter avsløringene i media om overgrep, og ikke «bare» år to. 

U are very charming you know.

Og hun kaller han love … disse to sammen viser at hun flørta med Epstein spør du meg. Får meg til å lure på om Håkon visste om dette når han var gråtkvalt forran pressen her tidligere i uken . Da virket kronprinsen oppriktig lei seg og jeg trodde det var som bonusfar at Marius saken var belastene men ; hvis han nylig hadde fått vite dette itilegg , stakkars mann. 

Endret av FruR
  • Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Utrolig mange kjente og mektige folk fortsatte å ha kontakt med han etter første dommen.

"Hvorfor fortsatte rike og mektige mennesker å ha kontakt med Jeffrey Epstein lenge etter at han ble dømt for seksualforbrytelser? Han var hverken politiker, akademiker eller kjendis. Likevel hadde han et kontaktnett uten sidestykke.
Dokumenter som er frigitt, avslører fortrolig og tett kontakt med et stort antall kjente mennesker."

«Det som var kjent om Jeffrey Epstein på tidspunktet møtene fant sted, var at han var blitt dømt for en forbrytelse og hadde sonet sin straff», skrev han i en e-post til avisen.
– I henhold til amerikanske lover og normer har man da gjort opp for seg, mente Chomsky.

Hva lokket mektige mennesker til Jeffrey Epstein?

Endret av enkefru
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Krokenguri skrev (15 minutter siden):

Usikker , ganske sikker på han og film. Men trekker det tilbake. 

Jeffrey Epstein var ikke skuespiller eller har filmer bak seg, han var en av verdens rikeste finansmenn.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Som jeg har sagt hele tiden: Hun visste veldig godt. Her skriver hun det jo selv. At han har fortalt henne om det, og at hun selv har googlet ham. Og det så jo ikke så bra ut HAHA.

At hun nå plutselig liksom  har sympati med overgrepsofrene er altså nok en blank løgn.

Mer alvorlig er det at det i disse mailene faktisk virker som hun var en del av den shady virksomheten. Vi får høre:

- at han har tatt upassende bilder av henne

- at det er en 17 år gammel jente som MM ikke «tør» å ta kontakt med

- at det snakkes om noe hvitt som dras inn i nesa

- at hun lurer på hva han mener om at hun skal foreslå nakne damer på Marius sin tapet

-at Paris er en flott by for utroskap

og så videre. Alle rykter har altså stemt veldig godt.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 28
Skrevet
Gulline skrev (11 minutter siden):

Husker at hun sa at hun ikke visste om alvorlighetsgraden av hans handlinger eller noe sånt. Jeg tenkte den gang at det var en tynn unnskyldning.

Veldig tynn unnskyldning. Jeg nekter å tro at hun ikke visste. PST har 100% sikkert bakgrunnssjekket han (som jeg vil tro de gjør med alle som omgås våre kongelige) 

Veldig spesiellt at de velger å ikke fortelle den hele og fulle sannheten. Særlig nå som troverdighet og tillit står litt på spill fra før. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
velociraptor skrev (7 minutter siden):

screenshot?

Alle de store avisene bør få tilsendt alle disse screenshottene, med spørsmål om hvorfor de ikke skriver om dette.

Jeg hadde faktisk aldri sett for meg at det var så ille, løgnhistorien fra slottet har jo vært at de ved en tilfeldighet har vært på samme fest et par ganger, ikke at de hadde en personlig relasjon, sånn dette beviser 😵‍💫

Er ganske sikker på at pressen har lest alle disse mailene. Hvorfor de kun refererer til mailen om tannbleking er jo meget interessant.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Isild skrev (Akkurat nå):

Veldig tynn unnskyldning. Jeg nekter å tro at hun ikke visste. PST har 100% sikkert bakgrunnssjekket han (som jeg vil tro de gjør med alle som omgås våre kongelige) 

Veldig spesiellt at de velger å ikke fortelle den hele og fulle sannheten. Særlig nå som troverdighet og tillit står litt på spill fra før. 

Det er jo dokumentert at hun visste. Hun skriver det selv i mailen til ham.

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
velociraptor skrev (9 minutter siden):

screenshot?

Screenshot_20260131_082609_Chrome.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
FruR skrev (8 minutter siden):

Og hun kaller han love … disse to sammen viser at hun flørta med Epstein spør du meg. Får meg til å lure på om Håkon visste om dette når han var gråtkvalt forran pressen her tidligere i uken . Da virket kronprinsen oppriktig lei seg og jeg trodde det var som bonusfar at Marius saken var belastene men ; hvis han nylig hadde fått vite dette itilegg , stakkars mann. 

På engelsk/amerikansk er det ofte en vennskapelig adressering, ikke flørt/kjærlighet. Men vennskap er mer enn ille nok her! 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Vi liker å si at vi har et åpent og transparent samfunn. Liksom 😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (1 minutt siden):

Det er jo dokumentert at hun visste. Hun skriver det selv i mailen til ham.

Jeg så det nå. Veldig spesiellt. Det er ikke akkurat med på å styrke troen på at kronprinsessen klarer å vurdere hva som er alvorlige forhold og ikke. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Vet ikke om jeg skal le eller gråte av det smilefjeset i mailen. Da bryr du deg ikke nevneverdig. "Didn"t look too good -smilefjes-" Knis knis liksom, eller? Ai ai ai, snakk om å virkelig ikke ta stilling det man googler seg frem til. Eventuelt, snakk om å ikke ville ta stilling det man googler seg frem til. 

Om vi fortsatt skal ha monarki, må vel dronningtittelen hoppe over en generasjon, eller? Ingen kommer noen gang til å ha tillitt til MM mer. Men gir jo også mening nå hvorfor hun aldri var åpen om hva kontakten innebar.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Det store spørsmålet er hvem Boris Nikolic er

Bladd litt i filene og det er mye rart her. Det dukker også opp navn som Hakoon og liknende i disse mailene der Mette er nevnt.

og vil vi egentlig vite hva boom boom  room henviser til? Der har noen vært på party

Endret av CeXNS
  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er mye mer enn bare flaut for Mette, dette er et reelt innsyn i hvordan livet og kommunikasjonen egentlig er bak fasaden. Hvordan man setter seg selv over lover og etikk, og hvordan hun selv ønsker å fremstå for en økonomisk elite i verden. Det er veldig mye å ta tak i, og hvis ikke norsk presse gjør jobben sin her, kan dere være helt sikre på at tysk presse går langt inn i dette. Det står bl.a om hennes psykiske plager også i filene, ikke at vi alle har noe med det kanskje, men det er jo også ganske kjent og muligens relvant for det kommende livet som dronning. OG hun har oppdratt vår kommende dronning også, med sin egen lemfeldige omtale av rusmidler og dette med nakne kropper på Marius’ rom. Urk, skikkelig ekkelt er det!

Ved siden av alt det andre synes jeg også det er flaut hvordan hun formulerer seg på engelsk og hvor dårlig ordforrådet er. Men hun har jo ingen utdannelse heller, da. 

Vi trenger ikke dette kongehuset i Norge. De har for lengst utspilt sin rolle, og det hele er kun latterlig nå.

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 17
Skrevet
Annus horribilis skrev (47 minutter siden):

Filmene hans? Du blander med Harvey Weinstein?

Eller Kevin Spacey?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er jo ikke så rart at MM ikke har uttrykt støtte for ofrene til hennes sønn. Hun bryr seg virkelig ikke. 

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...