Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er tydelig at Mette har ønsket seg et jetset-liv. Sønnen har fulgt i morens fotspor. 

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en merkelig opplevelse å lese utdrag fra kommunikasjonen her i tråden og så lese nettavisene. Spent på hvordan dette håndteres videre i avisene. Dette kan bli en helvetes lørdag. Har Slottet så mye påvirkningskraft at det som er vist til i tråden ikke blir slått opp? Har vi en fri presse?

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Da vet vi at Mette syns Paris er en bra by for utroskap. 

Ja, hadde vært spennende å være inne på kontoret på slottet der kommunikasjonsavdelingen pløyer igjennom alt dette og lager strategi for svar.... 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette minner om de sakene man har hatt rundt politikere i de siste årene der man ikke legger alle kort på bordet med en gang. Sannheten kommer frem til slutt. Alltid. Og på veien dit har man mistet mye tillit. Det er bra hun legger seg flat. Det er bra hun tenker på ofrene. Men jeg klarer ikke å fri meg fra at det forsterker tankene om at behandlingen og vurderingene rundt mange episoder som angår Marius burde vært møtt på en annen måte og at det har vært med på å forlenge noe som burde stoppet lenge før. Det handler om moral og hvordan man møter og behandler utfordringer. 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Eyr skrev (1 time siden):

Står jo i ene mailen at hun har googlet han og at det ser dårlig ut… Når skal dere våkne og se hva slags bedrager hun er? Hun er fersket dermed denne beklagelsen… 

Oi. Den reagerte jeg på. Nesten så jeg ikke tror hva som står der. 
Mette Marits e-post til Epstein 23. okt 2011:

" Googled u after last email. Agree didn’t look too good :) "

Det betyr faktisk at MM lyver. Hun visste hvem han var og hadde gjort i 2011. Og fortsatte å ha kontakt med han til 2014. 
Det her blir verre og verre. 

En annen e-post korrespondanse fra Mette Marit til Epstein. Datert 13. nov 2012:

" Is it inappropriate for a mother to suggest two naked women carrying a surfboard for my 15 yr old son’s wallpaper? ".

Hva i huleste er dette for noe? Leser jeg riktig? Dette stemmer med Marius Borg Høibys alder i 2012. 
Det her er ille.

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

«Is it inappropriate for at mother to suggest two naked women carrying a surfboard for my 15 yr old sons wallpaper»

»U are very charming u know»

Dette er altså eksempler på ting vår kronprinsesse skriver til Epstein. Hva sier det egentlig om kvaliteten på relasjonen? Det uformelle språket, innholdet. 

Dette er altså bare helt knusende for henne. Hele fasaden krakelerer. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 21
Skrevet
Annus horribilis skrev (2 minutter siden):

Mette Marits e-post til Epstein 23. okt 2011:

" Googled u after last email. Agree didn’t look too good :) "

Det betyr faktisk at MM lyver. Hun visste hvem han var og hadde gjort i 2011. Og fortsatte å ha kontakt med han til 2014. 
Det her blir verre og verre. 

En annen e-post korrespondanse fra Mette Marit til Epstein. Datert 13. nov 2012:

" Is it inappropriate for a mother to suggest two naked women carrying a surfboard for my 15 yr old son’s wallpaper? ".

Hva i huleste er dette for noe? Leser jeg riktig? Dette stemmer med Marius Borg Høibys alder i 2012. 
Det her er ille.

Mette har visst hele veien. Og denne personen ser fanklubben opp til?

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
iRack skrev (3 timer siden):

Hmm.

RDT_20260131_0224582868524510212063903.jpg

Hva betyr dette? Hva slags bilder finnes av henne? På hans eiendom? 

DETTE blir lakmustesten på pressen i landet vårt.  

Endret av CeXNS
  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 18
Skrevet
CeXNS skrev (9 minutter siden):

«Is it inappropriate for at mother to suggest two naked women carrying a surfboard for my 15 yr old sons wallpaper»

Dette er altså eksempler på ting vår kronprinsesse skriver til Epstein. Hva sier det egentlig om kvaliteten på relasjonen? Det uformelle språket, innholdet. 

Og sier kanskje noe om oppdragelsen av han Marius. 

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
CeXNS skrev (14 minutter siden):

Det viser vel i alle fall at dette ikke bare var en overfladisk relasjon. Jeg forstår veldig godt at hun er flau og man forstår jo også nå at det er flere grunner til at hun har reist bort. At hun som kronprinsesse fortsetter en slik relasjon etter at hun tydeligvis visste hva han var beskyldt for viser jo en enormt dårlig dømmekraft. Det er bare trist og tragisk dette. Og det sårede og triste uttrykket til HM i intervjuet før i uka får jo bare enda mer mening. 

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette var veldig, veldig trist... 

Dessverre er det ikke overraskende, og det passer veldig godt med inntrykket jeg har fra før. 

Se så lett det var å vise "dype sympati og solidaritet med ofrene for overgrepene som Jeffery Epstein begikk". 

(Kilde: https://www.vg.no/rampelys/i/QJxqLx/kronprinsesse-mette-marit-til-vg-rett-og-slett-flaut )

Håper det er like lett å vise samme støtte til ofre i Norge etter rettsaken er ferdig. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
CeXNS skrev (1 time siden):

Det er en merkelig opplevelse å lese utdrag fra kommunikasjonen her i tråden og så lese nettavisene. Spent på hvordan dette håndteres videre i avisene. Dette kan bli en helvetes lørdag. Har Slottet så mye påvirkningskraft at det som er vist til i tråden ikke blir slått opp? Har vi en fri presse?

Journalister er litt trege. Er en populær myte i denne tråden at dem ikke prøve rå gjøre jobben sin, men bare se på Se og Hør, er ikke fult av disse ulike dokumentene som er lette å finne. Men vi kan være sikre på at der har folk jobbet hele natten. 

Ser for øvrig noen som påstår at hun har brukt tre ulike e-poster. Samlet er mengden dokumenter som ble sluppet enorm, og tar nok tid innen alt som handler om henne er funnet. 

Er opplagt fra det jeg leser at hun og Epstein hadde en personlig fortrolig relasjon. 

Tok vel slutt når Haakon fikk nok. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (6 timer siden):

Har rådgiverne sovet på jobb? Har de og hun selv bare ikke fått med seg det som kom frem ganske lenge før første kontakt? Det går jo nesten ikke an.

Jeg husker veldig godt at jeg reagerte på at hans overgreps anklager ble svært dysset ned og nermest bagatelisert med bla at det ikke var helt sant og at dommen var feil. Og jeg tror det også druknet litt i nermest en bilde kampanje med bla bill klinton etc . Han  var nok litt som andre har fortalt at han var en sleip ål, og mange kuttet jo kontakt med han. Men ingen sto frem offentlig hvorfor. 

Så mitt syn er at han hadde skaffet seg kontakter i eliten, og hadde snusk på enkelte makt personer. Så ingen turte å si så mye. Litt sånn det var for kvinner i filmbransjen , at ville du være med å dpille film, er karriæra di over om du sier at du ble sexuelt misbrukt, eller om du sier noe om at du vet om det.

Mm som andre store og anerkjente kjendiser har sagt at de kuttet han ut , fordi de opplevde at han utnyttet ovenfor andre kjennskapet. Og det er jo også riktig han gjorde. Og han hadde en podisjon, der man måtte igjennom han som et knytepunkt for kontakter iht feks vekdedighets arbeid og annet. Veldedighet var vel grunnen til hennes kontakt med han i utgangspunktet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (25 minutter siden):

Det viser vel i alle fall at dette ikke bare var en overfladisk relasjon. Jeg forstår veldig godt at hun er flau og man forstår jo også nå at det er flere grunner til at hun har reist bort. At hun som kronprinsesse fortsetter en slik relasjon etter at hun tydeligvis visste hva han var beskyldt for viser jo en enormt dårlig dømmekraft. Det er bare trist og tragisk dette. Og det sårede og triste uttrykket til HM i intervjuet før i uka får jo bare enda mer mening. 

Like dårlig dømme kraft som resten av makt eliten?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Som dere vet er dette offentlig informasjon, så er ikke rykter eller spekulasjoner. Så kan man spekulere basert på dette. Men er ikke rart at Mette er flau over at dette kommer ut. 

Screenshot_20260131_065934_Chrome.jpg

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Krokenguri skrev (6 minutter siden):

Sier du her at alle med makt har dårlig dømmekraft? Det er jeg ikke enig i, men flere har det. Det gjør jo ikke dette til en mindre alvorlig sak? 
Poenget her er jo også at det hun har fortalt om relasjonen nå viser seg å ikke stemme. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Krokenguri skrev (3 minutter siden):

"alle mine venner..." er fortsatt håpløst argument. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Så det var altså ikke at MM snakker med bløde konsonanter som gjør henne uegnet som dronning. Det var, blant annet, dette her. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 18
Skrevet
Hebbe-lille skrev (7 timer siden):

Hun kaller Epstein, en seksualforbryter  for «Love». Hun har oppført seg idiotisk, klarer ikke å syns synd henne. 

Nei , det begynner å røyne på nå….😏

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...