Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Så hvis noen kritiserer hva folk får av penger av staten, så er det slemt... Jeg tilhører en gruppe av statlige ansatte som gjerne får gjennomgå i offentligheten for vår løønsnivå (ja, lønnen min inklusive pensjon publiseres spesifikt hvert år). Syns det ikke er slemt, det må vi som er heldig og får mye penger av skattebetalene tåle. Selvfølgelig får jeg kun en bitte liten brøkdel av det de kongelige får. 

Unnskyld, kan du ikke lese?  jeg har da ikke skrevet noe om deres inntekt. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (2 minutter siden):

Nei, når noen sier rett ut at andre er dumme, så er det slemt.

Så det er slemt å si at noen er dumme, men ikke slemt å, på syltynt grunnlag, si at noen er konspirasjonsteoretikere?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
pøbelsara skrev (10 minutter siden):

Nei, når noen sier rett ut at andre er dumme, så er det slemt.

Hva med å si at noen er i et kaninhull?

Do as I say, not as I do.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Momma skrev (4 minutter siden):

Så det er slemt å si at noen er dumme, men ikke slemt å, på syltynt grunnlag, si at noen er konspirasjonsteoretikere?

Et bittelite skille består i å omtale offentlige navngitte mennesker og anonyme brukere i et diskusjonsforum. Veldig syltynt grunnlag er det virkelig heller ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...