Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Krokenguri skrev (19 minutter siden):

Er det liksom en regel på at man må misike mora for å kunne bry seg om marius sine ofre? Så ser fortsatt ikke det som et argument å slenge dritt om noen, eller diktere livet deres på måten du dikterer hennes liv, som hun forøvrig har fortalt om selv.

Jeg tror ikke mette marit er et perfekt og feilfritt menneske. Men jeg ser henne som genuint intressert i andre og som et varmt menneske som bryr seg om de rundt seg og de som de møter på. 

Jeg bare sier noe om hvor min sympati ligger i denne saken. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natttåke skrev (24 minutter siden):

Jeg bare sier noe om hvor min sympati ligger i denne saken. 

Den ligger der 100% andre har den i tråde her. Uten at man må hate mora til gjerningsmannen. Og tilegne henne hensikter og meninger for henne. Jeg tenker at kronprinsessen klarer å sette ord for seg selv. Hun teenger ikke hjelp på kg til det

• Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (9 timer siden):

Så du mener det var for mye info? Dette er ikke noe mer enn det MBH uttalte selv. Helt innafor. 

Jeg mener at dem er prinsipløse og bevist manipulative.

Dem uttaler seg om det som passer dem, i deres mediastrategi. 

Om det nå er private eventuelle helseutfordringer eller straffesaken. 

"Alle berørte.." 

Som likestiller dem selve, med ofre for vold og voldtekt. 

Marius som må få eie sin historie, som er et hån mot hans ofre, det at dem skal gi Marius definisjonsmakten. 

Marius har drevet på i mange år, det nye høsten 2024 er at han endeligen ble tatt for sine ugjerninger. Samtidig som deler av media brøtt med instruksjonen som dem fikk av Mette Marit i 2017, og det ble skrevet om kriminelle venner, Skaugum festivaler tyveri fra staten uten konsekvenser og misbruk av diplomatpass. 

Og da ble det som Mette Marit sa, beintøft. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Krokenguri skrev (4 timer siden):

Den ligger der 100% andre har den i tråde her. Uten at man må hate mora til gjerningsmannen. Og tilegne henne hensikter og meninger for henne. Jeg tenker at kronprinsessen klarer å sette ord for seg selv. Hun teenger ikke hjelp på kg til det

Hvem hater mora til gjerningsmannen?

Det er rimelig uredelig å tilegne andre slike meninger. 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...