Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, ved stor pågang og på nattestid.

Denne tråden omhandler Kongehuset og medlemmer av dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Snedig!

Nei, måtte google, fant ikke så mye strikk. Eneste tradisjonelle er bunad, som er en helt annen liga. 

Samisk kofte har hun brukt!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MissLucy skrev (Akkurat nå):

Samisk kofte har hun brukt!

Ja, det stemmer! 

• Liker 3
Skrevet
PusheenPusheen skrev (20 minutter siden):

Blir det rød bukse? :D Synes det stoffet var så fint! Dog blir sikkert bruken begrenset med en sånn farge. 

Du har ikke tilfeldigvis et bilde å legge ut av den smokingjakken? Ble nyfiken.

Leter og leter, men for øyeblikket finner jeg bare den fra Dior.

https://www.kk.no/mote/i-ny-luksuskape-til-50-000/82945602

Leter litt til, mulig jeg husker feil?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Rev. Revenge skrev (1 time siden):

trodde kanskje du mente denne?:

Princess Mette-Marit and Prince Haakon stand in for King as they ...

Lenke til bildet: Princess Mette-Marit and Prince Haakon stand in for King as they welcome Italian President to Norway | Daily Mail Online

Endret av MissLucy
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MissLucy skrev (1 minutt siden):

Dette var et pent antrekk.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Ja, den! Så mener jeg hun har brukt en kortere versjon i off-white/crème også, men lengden kan man justere hvis man vil sy selv.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 3
Skrevet
Rev. Revenge skrev (9 minutter siden):

Da skjønner jeg hva du mener med smokingaktig! Uansett, jeg trodde Diorkåpen var den samme hun brukte på fylkesturen i forrige uke, men den var fra h&m i følge ufonomore:

Norwegian Crown Prince Couple's official visit to Buskerud County - Day 1 — UFO No More

• Liker 2
Skrevet
MissLucy skrev (15 minutter siden):

Oi, her er hun virkelig flott kledt og med kledelige farver

• Liker 8
Skrevet (endret)
Rev. Revenge skrev (50 minutter siden):

Ja, den! Så mener jeg hun har brukt en kortere versjon i off-white/crème også, men lengden kan man justere selv

tror den er vendbar. Se her - grønn utenpå:

Prince Haakon and Princess Mette-Marit visited Save the Children's Peace  Prize Party 2022

Lyste opp i mørket - PressReader 

Lenker til bildene: 

Prince Haakon and Princess Mette-Marit visited Save the Children's Peace Prize Party 2022

PressReader.com - Digital Newspaper & Magazine Subscriptions

Endret av MissLucy
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Dette var et pent antrekk.

Ja, veldig. Nydelig hatt og flott fargebruk.

• Liker 3
Skrevet
MissLucy skrev (16 minutter siden):

Da skjønner jeg hva du mener med smokingaktig! Uansett, jeg trodde Diorkåpen var den samme hun brukte på fylkesturen i forrige uke, men den var fra h&m i følge ufonomore:

Norwegian Crown Prince Couple's official visit to Buskerud County - Day 1 — UFO No More

Dior'en er i sort, men midnattsblått er en enklere farve å tåle som nordisk blond, syns jeg. Ser det er et merkevaresamarbeid mellom HM og designer. Sluttet å følge med på de pga. den private boikotten av fastfashion hardnet til.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Om rehabiliteringsopplegget til MM

Er det noen som kan noe om denne sykdommen? Kan man "stagnere" det eller vil det alltid bare bli verre? Høres i grunn helt forferdelig ut.

Endret av PusheenPusheen
Endret feil bokstav
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 time siden):

Pen kjole!

Gi meg denne og den vendbare cape'en og Sonjas nål, så har jeg de lekreste Stella Mccartney-pumps med åpen tå til💕

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (57 minutter siden):

Om rehabiliteringsopplegget til MM

Er det noen som kan noe om denne sykdommen? Kan man "stagnere" det eller vil det alltid bare bli verre? Høres i grunn helt forferdelig ut.

Såvidt jeg har forstått blir man ikke bedre, bare verre. Derfor må pasientene på en måte lære å puste som under vann, kort sagt. Lære seg å puste med mindre oksygen, og hvordan dette vil påvirke hverdag og søvnkvalitet over tid. Riktig trening blir viktig.

Bare det i seg selv må være skremmende nok, å ikke få nok oksygen! Delta i et offisielt arrangement i finstasen, gå opp en trapp og hive etter pusten mens pressen fotograferer. Så lungefibrose er en alvorlig sykdom å ha, og ikke noe å gjøre narr av.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Rev. Revenge skrev (3 minutter siden):

Såvidt jeg har forstått blir man ikke bedre, bare verre. Derfor må pasientene på en måte lære å puste som under vann, kort sagt. Lære seg å puste med mindre oksygen, og hvordan dette vil påvirke hverdag og søvnkvalitet over tid. Riktig trening blir viktig.

Bare det i seg selv må være skremmende nok, å ikke få nok oksygen! Delta i et offisielt arrangement i finstasen, gå opp en trapp og hive etter pusten mens pressen fotograferer. Så lungefibrose er en alvorlig sykdom å ha, og ikke noe å gjøre narr av.

Hadde fått fullstendig klaus... Håper dette opplegget er nyttig for de som får tilbudet. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Rev. Revenge skrev (23 minutter siden):

Gi meg denne og den vendbare cape'en og Sonjas nål, så har jeg de lekreste Stella Mccartney-pumps med åpen tå til💕

🤩

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...