TrineTrollet Skrevet 2 timer siden #5381 Skrevet 2 timer siden https://www.aftenposten.no/skikkogbruk/i/QMe3AA/sandaler-og-mote-er-det-lov-aa-bruke-sokker-stilkjenner-svarer Igjen velger MM en casual og privat stil selv på vei til kongelig seilas i Kragerø. Kjolen er absolutt pen, men helhetsbildet faller fullstendig sammen når vi ser sandaler som i tillegg er for små. Igjen, håret flagrer ustelt, uten frisering, og noe som faktisk er nødvendig når man skal ut på sjøen. 2
Mmmwhatever Skrevet 1 time siden #5382 Skrevet 1 time siden rebella81 skrev (2 timer siden): Vet ikke om det er lov å kommentere dette men prøver; bildene av Kate på Wimbledon var bare triste, selv om hår og kjole så bra ut. Hva som har gjort at det har gått så langt som dette er jo uvisst, men konstant eksponering, vurdering og kritiske blikk kan vel få alle og enhver utfor bakken. (Jeg vet og at det her forelå sykdom før). Grunnen til å ta inn dette i debatten er at veien er kort til at denne rollen blir så overveldende at det blir sykdom av det. La oss alle kjempe for avskaffelse av monarki. Så langt som dette? Hva mener du? Hun har nylig gått gjennom kreftbehandling, hvis det var vekta du tenkte på? Hun har alltid vært veldig slank, og jeg vet ikke om hun har hatt noen spiseproblematikk (slik Diana hadde). Men at hun ser sliten ut nå, er kanskje ikke så rart? Hun sliter ennå med senvirkninger av behandling, noe som er vanlig. 2
PusheenPusheen Skrevet 1 time siden #5383 Skrevet 1 time siden TrineTrollet skrev (14 minutter siden): https://www.aftenposten.no/skikkogbruk/i/QMe3AA/sandaler-og-mote-er-det-lov-aa-bruke-sokker-stilkjenner-svarer Igjen velger MM en casual og privat stil selv på vei til kongelig seilas i Kragerø. Kjolen er absolutt pen, men helhetsbildet faller fullstendig sammen når vi ser sandaler som i tillegg er for små. Igjen, håret flagrer ustelt, uten frisering, og noe som faktisk er nødvendig når man skal ut på sjøen. Hun er på ferie, hun skal på båttur. Trenger hun å dolle seg så veldig opp til det? Og så er det ikke verre enn å ha et hårstrikk rundt håndleddet eller en hårklype i veska. Om vinden blåser i håret for mye, er det lett å sette det opp. 3
~ Ada ~ Skrevet 1 time siden #5384 Skrevet 1 time siden TrineTrollet skrev (33 minutter siden): https://www.aftenposten.no/skikkogbruk/i/QMe3AA/sandaler-og-mote-er-det-lov-aa-bruke-sokker-stilkjenner-svarer Igjen velger MM en casual og privat stil selv på vei til kongelig seilas i Kragerø. Kjolen er absolutt pen, men helhetsbildet faller fullstendig sammen når vi ser sandaler som i tillegg er for små. Igjen, håret flagrer ustelt, uten frisering, og noe som faktisk er nødvendig når man skal ut på sjøen. Neida, ingenting er nødvendig på sjøen annet enn båtvett. 4
Istapp Skrevet 1 time siden #5385 Skrevet 1 time siden TrineTrollet skrev (På 13.7.2025 den 15.45): https://www.seher.no/kongelig/prinsesse-pa-egne-ben/83318504 Prinsesse IA har fått eget kontor, kan vi lese. Javel, og hvorfor det? Hun skal jo til andre siden av jordkloden for å studere i hele tre år, og vil trolig kun ha korte opphold i Norge under den tiden. Så leser vi at hun angivelig står på egne ben. Hva menes egentlig med det? Alt er finansiert av våre penger, og hele opplegget rundt henne er organisert av andre. Jeg vil ikke si at noe av dette indikerer «å stå på egne ben», men heller et opplegg som går over alle grenser hva økonomi og det å være oppsatt med privilegier som går over alle grenser. Er det vel 20 millioner gildet vil koste? Det betales ikke av «egne ben», men skrelles fra skattebetalerne hardt opptjente penger inn i statskassen. Det står seg ikke. Og igjen ser vi IA i dårlig tilpassede klær, for lange ermer på blazer og for lang benlengde på buksen. Hvordan er det mulig?
Londonjenta Skrevet 1 time siden #5386 Skrevet 1 time siden PusheenPusheen skrev (14 minutter siden): Hun er på ferie, hun skal på båttur. Trenger hun å dolle seg så veldig opp til det? Og så er det ikke verre enn å ha et hårstrikk rundt håndleddet eller en hårklype i veska. Om vinden blåser i håret for mye, er det lett å sette det opp. Ikke helt ferie. Bildet er fra sommeren 2013 og de var på en galleriåpning av Dronning Sonjas kunst i Kragerø. Hun kunne gjerne hatt andre sko, men ellers er bildet er fra en periode hvor hun kledde seg mye penere enn i dag, etter min mening. 1
PusheenPusheen Skrevet 1 time siden #5387 Skrevet 1 time siden (endret) Londonjenta skrev (3 minutter siden): Ikke helt ferie. Bildet er fra sommeren 2013 og de var på en galleriåpning av Dronning Sonjas kunst i Kragerø. Hun kunne gjerne hatt andre sko, men ellers er bildet er fra en periode hvor hun kledde seg mye penere enn i dag, etter min mening. Jeg må lære meg å faktisk gå inn på bildet for å se hvor og når det er fra 😄Jeg bare regner med det er nyere bilder siden det tas opp her hele tiden, synes liksom det er så merkelig å dra frem sånne ting fra fortiden 😅 Takk for at du er obs 😃 Enig angående skoene, da. Endret 1 time siden av PusheenPusheen Tilleggssetning 2
Londonjenta Skrevet 1 time siden #5388 Skrevet 1 time siden PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Jeg må lære meg å faktisk gå inn på bildet for å se hvor og når det er fra 😄Jeg bare regner med det er nyere bilder siden det tas opp her hele tiden, synes liksom det er så merkelig å dra frem sånne ting fra fortiden 😅 Takk for at du er obs 😃 Ja, veldig merkelig å legge ut så gamle bilder. 3
Kollontaj Skrevet 23 minutter siden #5389 Skrevet 23 minutter siden TrineTrollet skrev (1 time siden): https://www.aftenposten.no/skikkogbruk/i/QMe3AA/sandaler-og-mote-er-det-lov-aa-bruke-sokker-stilkjenner-svarer Igjen velger MM en casual og privat stil selv på vei til kongelig seilas i Kragerø. Kjolen er absolutt pen, men helhetsbildet faller fullstendig sammen når vi ser sandaler som i tillegg er for små. Igjen, håret flagrer ustelt, uten frisering, og noe som faktisk er nødvendig når man skal ut på sjøen. Hvorfor legger du ut gamle bilder støtt og stadig? 🧐 3
TrineTrollet Skrevet 16 minutter siden #5390 Skrevet 16 minutter siden PusheenPusheen skrev (1 time siden): Hun er på ferie, hun skal på båttur. Trenger hun å dolle seg så veldig opp til det? Og så er det ikke verre enn å ha et hårstrikk rundt håndleddet eller en hårklype i veska. Om vinden blåser i håret for mye, er det lett å sette det opp. Linken er fra Aftenposten dd. Har du lagt merke til at HM er ikledd bukse og jakke med pene sko til? Det er altså ikke kun en alminnelig båttur slik du skriver. Som tidligere nevnt så er MM ikledd en pen kjole. I artikkelen påpekes det kodeks mht til skotøy og anledning. Aftenposten valgte å illustrere artikkelen med bildet jeg la ut. 1
TrineTrollet Skrevet 15 minutter siden #5391 Skrevet 15 minutter siden (endret) Kollontaj skrev (7 minutter siden): Hvorfor legger du ut gamle bilder støtt og stadig? 🧐 Om du leser artikkelen så vil du se at den er postet dd. i Aftenposten. Endret 15 minutter siden av TrineTrollet 1
PusheenPusheen Skrevet 13 minutter siden #5392 Skrevet 13 minutter siden TrineTrollet skrev (2 minutter siden): Linken er fra Aftenposten dd. Har du lagt merke til at HM er ikledd bukse og jakke med pene sko til? Det er altså ikke kun en alminnelig båttur slik du skriver. Som tidligere nevnt så er MM ikledd en pen kjole. I artikkelen påpekes det kodeks mht til skotøy og anledning. Aftenposten valgte å illustrere artikkelen med bildet jeg la ut. Fikk jo oppklart det av noen andre også, så den er grei. Og jeg skrev også til den brukeren at jeg er enig med tanke på skovalget. 1
TrineTrollet Skrevet 8 minutter siden #5393 Skrevet 8 minutter siden ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Neida, ingenting er nødvendig på sjøen annet enn båtvett. I følge tekst under bilder er de på veg til Kragerø. Om du ser antrekket til HM ser det på ingen måte ut til at han skal være i båt lenger enn en transportetappe - lik hva vi ser av antrekket til MM. Båtvett er viktig, men forståelse for passende antrekk og hvordan man fremstår som kongelig ved representasjon er en del av det å være kongelig ved representasjon. Lik det eller ikke, men vennligst respekter at noen kan mene annerledes enn deg om tematikken. ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Neida, ingenting er nødvendig på sjøen annet enn båtvett.
Anonym_2024 Skrevet 7 minutter siden #5394 Skrevet 7 minutter siden Kollontaj skrev (14 minutter siden): Hvorfor legger du ut gamle bilder støtt og stadig? 🧐 Støtt og stadig? Kan du forklare eksakt hvor mange ganger det er lagt ut gamle bilder? 1
Cookie123 Skrevet akkurat nå #5395 Skrevet akkurat nå TrineTrollet skrev (22 timer siden): La oss se ett eksempel - for nye lesere, som du påpeker. Uff, den kjolen der kledde hun virkelig ikke. Ønsker også å se henne i friskere farger, og ikke disse evinnelige lange ermene og høye halsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå