~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 08:48 #5141 Skrevet lørdag kl 08:48 Justlooking skrev (3 timer siden): Googlet litt igjen og de kongelige har dysleksi og lærevansker i arv, Haakon giftet seg med kusinen Maud og Olav giftet seg med kusinen Martha. Heldigvis giftet Harald seg med Sonja og da var det ikke lenger innavl. Hun har vært en flott hustru og dronning for Norge ❤️ Dessverre har ikke barna valgt de beste partnerne. Ari var fin men mm og sønn samt durek er de som ødelegger for monarkiet i dag. Det er vel snakk om spesifikke og ikke generelle lærevansker? 1 2
Hekken Skrevet lørdag kl 09:40 #5142 Skrevet lørdag kl 09:40 Justlooking skrev (4 timer siden): Googlet litt igjen og de kongelige har dysleksi og lærevansker i arv, Haakon giftet seg med kusinen Maud og Olav giftet seg med kusinen Martha. Heldigvis giftet Harald seg med Sonja og da var det ikke lenger innavl. Hun har vært en flott hustru og dronning for Norge ❤️ Dessverre har ikke barna valgt de beste partnerne. Ari var fin men mm og sønn samt durek er de som ødelegger for monarkiet i dag. Det er jeg veldig enig i… 1 1
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 09:42 #5143 Skrevet lørdag kl 09:42 Hekken skrev (1 time siden): Ville nok foretrukket Haraldsen , ja…. Ville nok foretrukket Haraldsen ja Slik det er nå - jeg også. Venter fortsatt på svar om hvilket pent tysk etternavn de har, da. Hvis det er Glücksburg det er snakk om, står det jo på Kongehusets nettside at det kanskje ville vært det om de skulle hatt et etternavn, så foreløpig er det jo litt opp i lufta hvilket navn de evt ville valgt seg. 3 2
Hekken Skrevet lørdag kl 09:43 #5144 Skrevet lørdag kl 09:43 Det foregår en voldsom sjarmoffensiv fra kongehuset nå! Kanskje deres måte å si ifra at de tar avstand fra Marius og hans bidrag til kriminalstatistikken i landet ? Masse bilder av familien overalt - UTEN han … 1 4
Nymerïa Skrevet lørdag kl 09:49 #5145 Skrevet lørdag kl 09:49 Hekken skrev (3 minutter siden): Det foregår en voldsom sjarmoffensiv fra kongehuset nå! Kanskje deres måte å si ifra at de tar avstand fra Marius og hans bidrag til kriminalstatistikken i landet ? Masse bilder av familien overalt - UTEN han … Hadde de ønsket å si at de tar avstand fra han og det han har gjort så hadde de vært tydeligere. Og ikke kan jeg tenke meg at de tar avstand til han heller, det tror jeg heller ikke så mange forventer. Men handlingene kunne de godt ha tatt avstand til. Forhåpentligvis har noen klart å nå gjennom til han om at nå får han roe seg ned og ligge lavt. For det siste han trenger nå mht rettsaken er flere partybilder og/ eller voldtektsaker. 3 2 1
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 10:11 #5146 Skrevet lørdag kl 10:11 De skjønner nok at det vil bli støy om han viser seg sammen med dem nå, de er tross alt ikke der for å snakke om Marius eller for å få spørsmål om han. Han ville tiltrukket seg enormt med oppmerksomhet om han dukket opp sammen med dem, og da ville arrangementene de drar på, kommet i skyggen. 4
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 11:38 #5147 Skrevet lørdag kl 11:38 Ekspert: – Må ikke havne i samme trøbbel "- Dette er spennende. Nå må noen redaktører eller pressefolk kaste seg rundt og tilby ham jobb, var det første jeg tenkte. Eller så kan han sikkert gjøre en god jobb i markedsavdelingen på Slottet, og bidra med mer synlighet og profil i sosiale medier" - Tove Taalesen Jeg håper han faktisk blir nødt å få litt erfaring før han får slengt jobbmuligheter etter seg. Men samtidig er jeg ikke naiv, og skjønner jo at han sannsynligvis vil få bedre tilbud fra start, enn hvis han var Gunnar fra Vesterålen. 6 1 4
TrineTrollet Skrevet lørdag kl 12:24 #5148 Skrevet lørdag kl 12:24 Hekken skrev (2 timer siden): Det foregår en voldsom sjarmoffensiv fra kongehuset nå! Kanskje deres måte å si ifra at de tar avstand fra Marius og hans bidrag til kriminalstatistikken i landet ? Masse bilder av familien overalt - UTEN han … Sjarmoffensiv ser jeg ikke, men snarere at de forsøker å fungere som et kongehus. Det er fint å se kongeparet, og det er absolutt positivt å få bli «kjent» med prins SM. Han har de av en merkelig grunn bortimot gjemt bort i alle år. Han virker å være en likandes ung mann, og man må tro at han vil representere fremover. I imidlertid klarer jeg ikke å verken akseptere eller forstå hvorfor prinsesse IA dukker opp 200 års jubileet i Stavanger - og Stavanger by 900 år jubileum, uten å evne å kle seg til anledningen?! Å stille i casual fritidsklær med hvite sneakers er stryk i denne sammenheng, rett og slett, og hun forstår åpenbart ikke at hun svikter plikten til å utvise respekt ift. anledningen. Hun representerer kongehuset, og det forventes at man tilpasser seg anledning. Øvrige representanter fra ulike hold har kledd seg fint, mens prinsesse IA kommer slengende innom som om hun kommer direkte fra festival og hyttetur, ingen planlegging ser det ut til. Da er det best å ikke møte opp. 8 2 3
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 12:35 #5149 Skrevet lørdag kl 12:35 (endret) TrineTrollet skrev (13 minutter siden): Sjarmoffensiv ser jeg ikke, men snarere at de forsøker å fungere som et kongehus. Det er fint å se kongeparet, og det er absolutt positivt å få bli «kjent» med prins SM. Han har de av en merkelig grunn bortimot gjemt bort i alle år. Han virker å være en likandes ung mann, og man må tro at han vil representere fremover. I imidlertid klarer jeg ikke å verken akseptere eller forstå hvorfor prinsesse IA dukker opp 200 års jubileet i Stavanger - og Stavanger by 900 år jubileum, uten å evne å kle seg til anledningen?! Å stille i casual fritidsklær med hvite sneakers er stryk i denne sammenheng, rett og slett, og hun forstår åpenbart ikke at hun svikter plikten til å utvise respekt ift. anledningen. Hun representerer kongehuset, og det forventes at man tilpasser seg anledning. Øvrige representanter fra ulike hold har kledd seg fint, mens prinsesse IA kommer slengende innom som om hun kommer direkte fra festival og hyttetur, ingen planlegging ser det ut til. Da er det best å ikke møte opp. Kan antrekket ha noe med alderen å gjøre? Kidsa er opptatt av å være kule😅 Hun hadde en blå dressbukse, farmor hadde en svart dressbukse. Blusen hennes er pen. Jakken og skoene er muligens det som gjør at antrekket ser mer casual ut. Bare andre sko hadde gitt antrekket en helt annen vibe. Min mote Endret lørdag kl 12:38 av PusheenPusheen Korrigering og la til link 1
TrineTrollet Skrevet lørdag kl 12:38 #5150 Skrevet lørdag kl 12:38 PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Kan antrekket ha noe med alderen å gjøre? Hun hadde en blå dressbukse, farmor hadde en svart dressbukse. Blusen hennes er pen. Jakken og skoene er muligens det som gjør at antrekket ser mer casual ut. Alle damene fra kongehuset var etter mitt syn ikke kledd med en standard ift anledning. Mennene hadde dress med slips. 1 2
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 12:39 #5151 Skrevet lørdag kl 12:39 TrineTrollet skrev (Akkurat nå): Alle damene fra kongehuset var etter mitt syn ikke kledd med en standard ift anledning. Mennene hadde dress med slips. Ja, det var en tydelig forskjell i dresscode på damene og herrene, helt klart. 2 2
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 12:42 #5152 Skrevet lørdag kl 12:42 Var ikke så enkelt å få et helhetlig inntrykk av kronprinsessens antrekk, siden de sitter. Men hun ser i det minste mer pyntet ut med skjørt og pensko. 5
TrineTrollet Skrevet lørdag kl 12:45 #5153 Skrevet lørdag kl 12:45 PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Ja, det var en tydelig forskjell i dresscode på damene og herrene, helt klart. Helt klart. Jeg er nok mest forundret over at dronning Sonja stilte i bukser. Hun bruker å utvise god smak og forståelse for anledninger. Det er mulig at noen ikke er så nøye på sånt - også å finne sin børste og kam. 2
TrineTrollet Skrevet lørdag kl 12:48 #5154 Skrevet lørdag kl 12:48 PusheenPusheen skrev (4 minutter siden): Var ikke så enkelt å få et helhetlig inntrykk av kronprinsessens antrekk, siden de sitter. Men hun ser i det minste mer pyntet ut med skjørt og pensko. Det er et greit antrekk. Likevel er det å forundre oss over at mange overdeler strammer over armer og rygg, noe som burde være unødvendig. 2
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 12:53 #5155 Skrevet lørdag kl 12:53 (endret) TrineTrollet skrev (8 minutter siden): Helt klart. Jeg er nok mest forundret over at dronning Sonja stilte i bukser. Hun bruker å utvise god smak og forståelse for anledninger. Det er mulig at noen ikke er så nøye på sånt - også å finne sin børste og kam. Helt ærlig er jeg overrasket over det selv. Hun har jo så mange pene skjørt f.eks som hadde sett bra ut med jakken hun valgte. TrineTrollet skrev (4 minutter siden): Det er et greit antrekk. Likevel er det å forundre oss over at mange overdeler strammer over armer og rygg, noe som burde være unødvendig. Kan det ha noe med at hun sitter at det ser stramt ut? Bildet var jo egentlig elendig hvis man skulle få et inntrykk av antrekket. Prøvde å finne et bedre, men fant ikke noe brukbart. Endret lørdag kl 12:53 av PusheenPusheen Autokorrektur 1
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 12:56 #5156 Skrevet lørdag kl 12:56 (endret) TrineTrollet skrev (7 minutter siden): Det er et greit antrekk. Likevel er det å forundre oss over at mange overdeler strammer over armer og rygg, noe som burde være unødvendig. Her er det er litt bedre bilde, kanskje? Fortsatt enig i at herrene var milevis bedre kledd enn damene, da. Tv2 Endret lørdag kl 12:56 av PusheenPusheen Autokorrektur 6
Hekken Skrevet lørdag kl 13:05 #5157 Skrevet lørdag kl 13:05 (endret) TrineTrollet skrev (1 time siden): Sjarmoffensiv ser jeg ikke, men snarere at de forsøker å fungere som et kongehus. Det er fint å se kongeparet, og det er absolutt positivt å få bli «kjent» med prins SM. Han har de av en merkelig grunn bortimot gjemt bort i alle år. Han virker å være en likandes ung mann, og man må tro at han vil representere fremover. I imidlertid klarer jeg ikke å verken akseptere eller forstå hvorfor prinsesse IA dukker opp 200 års jubileet i Stavanger - og Stavanger by 900 år jubileum, uten å evne å kle seg til anledningen?! Å stille i casual fritidsklær med hvite sneakers er stryk i denne sammenheng, rett og slett, og hun forstår åpenbart ikke at hun svikter plikten til å utvise respekt ift. anledningen. Hun representerer kongehuset, og det forventes at man tilpasser seg anledning. Øvrige representanter fra ulike hold har kledd seg fint, mens prinsesse IA kommer slengende innom som om hun kommer direkte fra festival og hyttetur, ingen planlegging ser det ut til. Da er det best å ikke møte opp. Klærne hun hadde på seg var da helt OK.. Endret lørdag kl 13:44 av Hekken 2
parmanoia Skrevet lørdag kl 13:15 #5158 Skrevet lørdag kl 13:15 PusheenPusheen skrev (39 minutter siden): Kan antrekket ha noe med alderen å gjøre? Kidsa er opptatt av å være kule😅 Hun hadde en blå dressbukse, farmor hadde en svart dressbukse. Blusen hennes er pen. Jakken og skoene er muligens det som gjør at antrekket ser mer casual ut. Bare andre sko hadde gitt antrekket en helt annen vibe. Min mote Oisann! Ikke helt greit. Ja, hun slekter visst på mora si! 3 2
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 13:39 #5159 Skrevet lørdag kl 13:39 parmanoia skrev (22 minutter siden): Oisann! Ikke helt greit. Ja, hun slekter visst på mora si! Antrekket er helt ok. Men kan ikke måle seg med herrenes, som nevnt tidligere. Litt for nedtonet til et jubileum, etter min smak. Andre sko og en annen jakke f.eks, hadde løftet antrekket betraktelig. 4
parmanoia Skrevet lørdag kl 15:37 #5160 Skrevet lørdag kl 15:37 PusheenPusheen skrev (1 time siden): Antrekket er helt ok. Men kan ikke måle seg med herrenes, som nevnt tidligere. Litt for nedtonet til et jubileum, etter min smak. Andre sko og en annen jakke f.eks, hadde løftet antrekket betraktelig. Ikke ok til denne anledningen. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå